کد خبر : 1621

تصاویر جاسوسی تویوتا سوپرا ۲۰۱۹ لو رفت

تصاویر جاسوسی تویوتا سوپرا ۲۰۱۹ لو رفت

زمان زیادی تا رونمایی رسمی و بزرگ تویوتا سوپرا ۲۰۱۹ باقی نمانده است.

به گزارش خودروتک، زمان زیادی تا رونمایی رسمی و بزرگ تویوتا سوپرا ۲۰۱۹ باقی نمانده است.

این خودرو بارها در حال تست در پیست نوربرگرینگ و در حال تست خیابانی در شهر دیده شده است و تصاویر جاسوسی زیادی از آن منتشر شده است.

این بار تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودرو منتشر شده است که نمای داخلی آن را به تصویر می کشد.

 خودرویی که در تصاویر ثبت شده است با نسخه معمولی سوپرا تفاوت هایی دارد که از آنها می توان به فرمان کوچک اسپرت، مجموعه کاملی از رول کیج، درب های فیبر کربنی، چرخ ها و لاستیک های مخصوص پیست و سپر های جدید تر اشاره کرد.

پیش بینی می شود این خودرو در دو نسخه ۴ سیلندر و ۶ سیلندر به بازار عرضه شود و این خودرو تنها از یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک بهره خواهد برد.

در سال 2012 اطلاع داده شد که سوپرا محصول مشترک تویوتا و ب ام و خواهد بود. دو شرکت درحال کار بر روی موتور و باتری لیتیومی هستند. ظاهرا قرار است این همکاری هیجان انگیزتر نیز بشود که شامل ساخت یک پلتفرم جدید محور عقب نیز خواهد شد.

این پلتفرم بر روی نسل آینده ب ام و Z4 که تابستان گذشته در ساحل پیبل معرفی شد نیز سوار خواهد شد. ب ام و نوید خودرو اسپرت فوق العاده ای را داده است. خودرویی که زیر 1500 کیلوگرم وزن خواهد داشت و درنهایت اینکه یکسانی پلتفرم ها اتفاقی است که قطعا باعث خوشحالی طرفداران سوپرا نیز می شود. البته ناگفته نماند که تاکنون خبری از سقف باز شونده در سوپرا شنیده نشده است و به احتمال زیاد تنها شاهد سقف فلزی خواهیم بود.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها