کد خبر : 19683

اطلاعات بیشتر از مرسدس بنز GLB

اطلاعات بیشتر از مرسدس بنز GLB

تصاویر مخفیانه مرسدس بنز GLB مدل 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی آلمانی در ماه های آینده به صورت رسمی معرفی می شود.

به گزارش خودروتک ، مرسدس بنز GLB مدل 2020 در کشور آلمان مراحل پایانی توسعه و آزمایش خود را سپری می کند. این محصول بزرگترین خودرو بر اساس پلتفرم MFA است.

به تازگی بهترین تصاویر مخفیانه این خودرو به اینترنت راه پیدا کرده است. خودروی موجود در این تصاویر در مقایسه با گذشته پوشش محافظ کمتری دارد. نزدیک به دو ماه پیش شاهد معرفی نمونه مفهومی این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای بودیم.

این خودرو به عنوان جایگزین مرسدس بنز GLK وارد بازار می شود. این کراس اوور کوچک فاصله میان خودروهای GLA و GLC را پر می کند. خریداران می توانند این خودرو را در نسخه های مختلف سفارش دهند.

مرسدس بنز GLB مدل 2020 به صورت 5 سرنشینه و 7 سرنشینه وارد بازار می شود و با توجه به سفارش خریدار، قدرت تولیدی موتور به چرخ های جلو و یا چهار چرخ آن منتقل خواهد شد. مرسدس بنز قصد دارد این کراس اوور را با گیربکس دستی و خودکار در اختیار خریداران قرار دهد. احتمال عرضه این محصول در تریم آفرود نیز وجود دارد.

این خودرو علاوه بر نسخه های استاندارد، در نمونه های AMG نیز به تولید می رسد. در گذشته تصاویر جاسوسی مدل های 35 و 45 این خودرو به اینترنت راه پیدا کرده بود. مرسدس GLB یک کراس اوور کامپکت لوکس محسوب می شود که خریداران زیادی را جذب خود خواهد کرد.

مرسدس بنز از این خودروی جدید در تابستان سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی می کند. این محصول در کشور مکزیک به تولید رسیده و در کشور ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. در سال 2021 شاهد رونمایی از نسخه تمام الکتریکی آن خواهیم بود. انتظار می رود این نمونه دارای بردی نزدیک به 500 کیلومتر باشد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها