کد خبر : 15392

شاسی بلند جدید مرسدس بنز آماده تولید (عکس)

شاسی بلند جدید مرسدس بنز آماده تولید (عکس)

ایده خودروهای شاسی بلند کوچک شهری در مرسدس بنز یک ایده به نسبت نوپا است. با این حال این شرکت در همین مدت نیز توانسته گام های بزرگی در این رده از خودروها بردارد.

به گزارش خودروتک، خودرو مفهومی (کانسپت) مرسدس بنز GLB یکی از جدیدترین ارائه های این خودروساز بزرگ جهان در همین راستا است.

مرسدس بنز GLB برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 معرفی شد. تفاوت مهم این خودرو کانسپت با بسیاری از کانسپت ها در این است که مرسدس بنز GLB به نمونه نهایی و آماده تولید خود بسیار نزدیک شده است.

طراحی داخلی این خودرو در تداوم طراحی داخلی 4 سال اخیر مرسدس بنز است. با این حال سادگی کسنول آن کمی ممکن است بنزبازها را اذیت کند! در مقابل می تواند این امیدواری را ایجاد کند که مرسدس بنز GLB قیمت کمتری در مقایسه با دیگر کراس اوور های بنز داشته باشد.

در بخش فنی برای این خودرو یک موتور چهار سیلندر 2000 سی سی در نظر گرفته شده که به توربوشارژر نیز مجهز است. این موتور می تواند 224 اسب بخار قدرت تولید کند. نیروی گشتاور این موتور هم 350 نیوتن متر است. با چنین توان و گشتاوری، مرسدس بنز GLB علاوه بر یک خودرو شهری خوب می تواند در مسیرهای کوهستانی و خاکی نیز قابلیت های خوبی از خود نشان دهد. هر چند نباید از آن انتظار یک خودرو آفرود را داشت.

مرسدس بنز GLB

مرسدس بنز GLB

مرسدس بنز GLB

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها