کد خبر : 11871

مرسدس بنز GLE 53 هیبرید رونمایی شد

 مرسدس بنز GLE 53 هیبرید رونمایی شد

مرسدس بنز از مدل جدید شاسی‌بلند AMG GLE 53 4Matic+ مجهز به سیستم محرکه هیبریدی با ۴۳۵ اسب‌بخار قدرت ترکیبی رونمایی کرد.

 به گزارش خودروتک، مرسدس بنز AMG GLE 53 4Matic+ جدید یکی از کراس‌اورهای این برند تجاری را با پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توربوشارژ و سیستم محرکه هیبریدی ترکیب می‌کند که در مجموع ۴۳۵ اسب‌بخار قدرت تولید خواهد کرد. درحالی‌که طراحی این شاسی‌بلند تا حد زیادی مشابه GLE استاندارد است، طراحان این مدل را با افزودن جلوپنجره پانامریکانا (Panamericana) جذاب‌تر کرده‌اند.

Mercedes-AMG GLE 53 / مرسدس بنز

سیستم محرکه خودرو شامل پیشرانه احتراق داخلی، توربوشارژر، سوپرشارژر برقی و ژنراتور-استارتر یکپارچه می‌شود و دقیقاً همانند تجهیزاتی است که در مدل‌های E 53 کوپه، CLS 53 و E 53کانورتیبل به کار گرفته شده‌اند. قدرت خروجی سیستم محرکه ازطریق جعبه‌دنده اتوماتیک ۹ سرعته و سیستم توزیع گشتاو به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. این شاسی‌بلند می‌تواند در زمان ۵.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد، درحالی‌که بیشینه سرعت آن به‌صورت الکترونیکی تا ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده است.

Mercedes-AMG GLE 53 / مرسدس بنز

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

از جمله امکانات استاندارد مرسدس بنز GLE 53 می‌توان به سیستم تعلیق بادی مجهز به تثبیت‌کننده غلتش فعال اشاره کرد که پایداریکراس‌اور را در پیچ‌ها حفظ می‌کند. رانندگان می‌توانند از هفت حالت رانندگی از جمله اسپرت، کامفورت، تریل، اسپرت پلاس و شن (Sand) استفاده کرده کنند. همچنین توانایی تغییر ارتفاع خودرو تا ۵۵ میلی‌متر وجود دارد که برای رانندگی آف‌رود مناسب خواهد بود. 

Mercedes-AMG GLE 53 / مرسدس بنز

در کابین مرسدس بنز GLE 53 ترکیبی از چرم مصنوعی سیاه و میکروفیبر قرمز وجود دارد. سیستم اطلاعاتی و سرگرمی با صفحه‌نمایش دوگانه MBUX و طرح داشبورد دیجیتال، مانند سایر مدل‌های مرسدس بنز از آخرین فناوری این شرکت بهره می‌برد. تریم آلومینیومی عناصر ظریف و زیبای صنعتی به فضای داخلی اضافه می‌کند و صندلی‌های اسپرت با پشتی‌های بزرگ‌تر نسبت به مدل استاندارد GLE وجود دارند. لوازم داخلی با پوشش کاملاً چرمی و عناصر فیبر کربندر میان گزینه‌های اختیاری قرار دارند تا خریدار به میل خود داخل کابین را تزئین کند. صندلی ردیف سوم نیز در دسترس است که به خریداران اجازه می‌دهد افراد بیشتری را در کراس‌اور سریع مرسدس بنز GLE 53 حمل کنند.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها