کد خبر : 70749

کلکسیون حیرت انگیز خودروهای کریم بنزما + تصاویر

کلکسیون حیرت انگیز خودروهای کریم بنزما + تصاویر

یکی از خاص‌ترین کلکسیون‌ها بین فوتبالیست‌ها را کریم بنزما دارد، ستاره‌ای که برای ماشین خریدن بالغ بر ۶ میلیون پوند تا امروز هزینه کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرورزشی - اغلب فوتبالیست‌ها به شدت عشق ماشین هستند، اما فوتبالیست‌های اندکی هستند که بخش بزرگی از درآمدشان را در فواصل زمانی کوتاه خرج خرید ماشین می‌کنند تا کلکسیون‌شان تکمیل شود.

یکی از عشق ماشین‌ترین فوتبالیست‌های جهان کریم بنزما ستاره باتجربه رئال‌مادرید است، کسی که بالغ بر ۶ میلیون پوند ماشین در پارکینگ خانه‌اش نگهداری می‌کند.

اوایل سال ۲۰۲۱ او یک بوگاتی شیرون ۲٫۵ میلیون پوندی خرید، در حالی که قبل از آن هم یک بوگاتی ویرون کمیاب به ارزش ۱٫۵ میلیون پوند داشت.

یکی دیگر از خودروهای جالبش فِراری ۴۵۸ اسپایدر است. با ماشین‌های این ستاره ۳۳ ساله دنیای فوتبال آشنا شوید.

جدیدترین

بنزما بوگاتی شیرون ۲٫۵ میلیون پوندی‌اش را در اینستاگرام به نمایش گذاشت. این ماشین جذاب می‌تواند بوگاتی ویرون را تحت‌تأثیر قرار دهد. حداقل سرعتش به ۲۶۱ مایل در ساعت می‌رسد، در حالی که زیر ۲٫۵ ثانیه سرعتش از صفر به ۶۲ مایل در ساعت می‌رسد. ۱۸۶ مایل در ساعت را هم در ۱۳٫۶ ثانیه پر می‌کند.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - بوگاتی شیرون

ماشین مسابقه

مرسدس بنز SLR کریم در گاراژ برای خودش غرور و جایگاهی دارد. ارزش تقریبی این ماشین ۷۵۰ هزار پوند است. ماشین بنزما مدل خاص «استیرلینگ ماس» است که می‌تواند در ۳٫۵ ثانیه سرعتش را از صفر به ۶۰ مایل در ساعت برساند.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - بنز

عشق فراری

فوتبالیست‌ها عاشق فِراری هستند و بنزما هم مثل همه آن‌ها. در خیابان‌های مادرید مرتب با فِراری ۴۵۸ اسپایدر دیده می‌شود، ماشینی که حدود ۲۰۰ هزار پوند ارزش دارد. فرانک لمپارد، مسوت اوزیل و تئو ولکات هم این ماشین را دارند.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - فراری

ماشین‌های اسپانسر

حمایت مالی یک شرکت تولید خودرو برای فوتبالیست‌ها فوق‌العاده است، مخصوصاً وقتی در رئال‌مادرید بازی می‌کنید و آئودی به شما جدیدترین ماشین‌هایش را می‌دهد. بنزما به لطف این اسپانسر دو ماشین آئودی دارد، یکی RS۶ آوانت C۷ و که حدود ۹۰ هزار پوند می‌ارزد و دیگری یک SUV استاندارد Q۵ که ۴۰ هزار پوندی است.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - آئودی

ماشین جنتلمن‌ها

یک رولز رویس ورایت به ارزش ۲۵۰ هزار پوند در گاراژ کریم قرار گرفته است. به هر حال بدون یک رولز رویس، شما میلیونر واقعی نخواهید بود، درست است؟ بنزما عکس‌های کمی از این ماشین منتشر کرده. به نظر می‌رسد برای رانندگی با این ماشین راحت نباشد.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - رولز رویس

ماشینی برای جلب توجه

اگر به ویترین‌ها دقت کنید، این ماشین نظرتان را جلب خواهد کرد؛ یک لامبورگینی گایاردو قرمز. این ماشین عالی ایتالیایی سرعتی بالغ بر ۲۰۲ مایل در ساعت دارد. وین رونی و روبینیو هم این ماشین را داشته‌اند.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - لامبورگینی

ماشین یکشنبه‌ها

ماشین یک‌شنبه‌های کریم هم ۱۴۰ هزار پوند ارزش دارد. زمان استراحت، بنزما از مرسدس AMG Classe G۶۳ استفاده می‌کند. البته این ماشین به G-Wagen معروف است. ماشینی که کارشناسان خودرو آن را یکی از بهترین SUVهای جهان توصیف می‌کنند. سال ۲۰۱۷ این ماشین به کلکسیون کریم اضافه شد.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - جی‌واگن

باز هم بوگاتی

اولین بوگاتی‌ای که بنزما خرید، بوگاتی ویرون بود. این ماشین ۱٫۵ میلیون پوند می‌ارزد و یکی از ماشین‌های همیشگی کلکسیون‌دارها است. به وضوح دیده‌ایم که بنزما عاشق این خودروی شیک است. بوگاتی ویرون سریع‌ترین خودروی جهان به شمار می‌رود که حداکثر سرعت آن به ۲۶۷٫۸۶ مایل در ساعت می‌رسد. تاکنون تنها ۴۵۰ بوگاتی ویرون در دنیا ساخته شده است.

کلکسیون ماشین کریم بنزما - بوگاتی ویرون

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها