کد خبر : 64304

تغییر برنامه مرسدس بنز برای مدل GLC

تغییر برنامه مرسدس بنز برای مدل GLC

طی دو سال گذشته فروش کراس اوور مرسدس بنز GLC فعلی در اروپا کاهش یافته است. طبق نتایج منتشر شده، فروشندگان 99.160 نسخه کراس اوور مرسدس بنز GLC را در بازار جهان فروخته اند که ۹.۱ ٪ کمتر از یک سال قبل است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در همان زمان، در ۲۰۱۹،  فروش قبل از بحران کووید 19،  ۱۲.۸ درصد افزایش یافت.

در این سال، وضعیت بهبود یافته است به عنوان مثال، در ژانویه - آوریل، مشتریان 29.066 کراس اوور را خریداری کردند که ۴.۳ ٪ بیشتر از سومین سال ۲۰۲۰ است.

همانطور که قبلا گزارش شده، تولید کننده آلمانی در حال توسعه نسل جدیدی از GLC است. مرسدس بنز بهار سال آینده دومین GLC را ارائه می‌دهد. نمونه‌های اولیه این مدل در حال حاضر در جاده‌های عمومی در حال آزمایش است. نمونه‌های آزمایشی استتار شده GLC‌های آینده قبلاً با دیده شده و اکنون یک نسخه هیبریدی پلاگین دیده شده است. 

مرسدس بنز در حال آزمایش پلاگین هیبریدی جدید GLC است

اگرچه انتظار می‌رود نسخه‌های کراس اوور بعدی با موتور‌های بنزینی و دیزلی در سال ۲۰۲۲ ظاهر شود، پس از آن اولین هیبرید پلاگین مرسدس بنز GLC تولید خواهد شد. بر اساس شنیده ها اخیرا، برنامه آزمایش برای شاسی بلند جدید PHEV کاملاً آغاز شده است.

فرض بر این است که نسل دوم کراس اوور چند میلی متر طولانی تر خواهد بود و فاصله دو محور آن نیز افزایش می‌یابد؛ احتمالاً عرض مدل در طول تغییر نسل ثابت خواهد ماند، اما ارتفاع خودرو کمتر خواهد بود. انتظار می‌رود که دومین GLC هویت سازمانی قابل شناسایی مرسدس بنز را حفظ کند. آینه‌های جانبی مانند نسخه فعلی اکنون به جای اینکه به پایه پنجره‌های درب جلو چسبیده باشند، به در‌ها متصل شده اند.

مرسدس بنز در حال آزمایش پلاگین هیبریدی روی GLC است

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، طول چراغ‌های جلو باریک‌تر و بلندتر شده اند. قسمت پایین سپر جلو با ورودی هوا یکپارچه متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، شکل و الگوی مشبک رادیاتور تغییر خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که دومین مرسدس بنز GLC تا حدی با کلاس C جدید همپوشانی داشته باشد.

 یک صفحه لمسی بزرگ از یک سیستم چندرسانه‌ای مدرن در مرکز نصب می‌شود (اندازه صفحه لمسی نیز بعداً مشخص می‌شود). اولین  نسخه‌های کراس اوور جدید، مجهز به موتور‌های ۲.۰ لیتری چهار سیلندر بنزینی و دیزلی است. اطلاعات کمی در مورد نسخه‌های پلاگین هیبریدی وجود دارد که بعدا در معرض فروش قرار می‌گیرد.

 انتظار می‌رود دو نسخه وجود داشته باشد که هر دو به یک باتری مجهز می‌شوند که حداکثر ذخیره انرژی تا ۱۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کند (محاسبه با توجه به چرخه WLTP انجام شد). 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها