کد خبر : 41871

ماجرای گران ترین بازیکن فوتبال ایران و پورشه جنجالی (عکس)

ماجرای گران ترین بازیکن فوتبال ایران و پورشه جنجالی (عکس)

گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خاطرات جالبی از دوران زندگی و نوجوانی‌اش مطرح کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش که بعد از درخشش خیره کننده در لیگ اردیویسه هلند و کسب عنوان آقای گلی به همراه آلکمار راهی لیگ برتر انگلیس شد و دو فصل است برای برایتون به میدان می‌رود، دوران پُر فراز و نشیبی در دوران ورزشی و زندگی شخصی خود داشته که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

جهانبخش در گفت‌وگویی اینستاگرامی مسائل مختلف و جذابی از شیطنت‌های دوران نوجوانی و جوانی‌اش، تا به امروز که تبدیل به یکی از بی‌حاشیه‌ترین، آرام‌ترین و البته موفق‌ترین فوتبالیست‌های ایران شده، مطرح کرد که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

داستان جهانبخش و پورشه

بحث انتخابم به‌عنوان بهترین بازیکن برایتون در دو ماه متوالی و اینکه جایزه پورشه گرفتم، مسئله‌ای بود که در ایران خیلی زیاد شد و از آن تعجب کردم. این موضوع اصلا غیر منطقی بود. ما ۹-۸ ماه در لیگ برتر داریم و اگر قرار باشد در هر ماه بخواهند این کار را کنند، با عقل جور درنمی‌آید که هر ماه به یک بازیکن ماشینی با آن قیمت بدهند.

داستان از این قرار است که پورشه از ابتدای فصل اسپانسر باشگاه برایتون شد و به همین دلیل، تمام بازیکنان با سه ماشین پورشه با جدیدترین مدل آن، به سه مدل مختلف عکس گرفتند تا در طول فصل هر بازیکنی بهترین بازیکن ماه شد، از آن عکس‌ها استفاده شود.

بهترین بازیکن را هم کمپانی پورشه اعلام می‌کند و تصاویر من، برای ابتدای فصل و قدیمی بود.

 

 

 

* پورشه‌ها را ندادند بو کنیم

حتی نمی‌توانستم به فامیل‌های خودم این موضوع را بگویم که ماشین‌ها برای من نیست. خیلی از اطرافیان و خانواده‌ام می‌گفتند اعلام کن چنین چیزی وجود نداشته و تکذیب کن، اما وقتی دیدم تعدادی از اقوام می‌گویند ما که بخیل نیستیم و چر انکار می‌کنی و این صحبت‌ها، به خودم گفتم وقتی خانواده‌ام این حرف‌ها را باور نمی‌کنند، چطور می‌توانم تکذیبیه بدهم؟ آن خبر، یک فشار ناخواسته به من وارد کرد ولی واقعا آن پورشه‌ها را حتی ندادند بو کنیم!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها