کد خبر : 4052

ماشین عروسی هایی که مینی می سازد

ماشین عروسی هایی که مینی می سازد

شرکت مینی برای جشن گرفتن ازدواج پرنس هری و مگان مارکل، از یک دستگاه مینی هاچ‌بک خاص را رونمایی کرد. خودرویی که به منظور گرامیداشت این اتفاق بسیار ویژه طراحی شده و قرار است به یکی از خیریه‌های مورد انتخاب این زوج سلطنتی اهدا شود.

به گزارش خودروتک، اولیور هیلمر، رییس بخش طراحی مینی در این باره می‌گوید: «بسیار خوشحال هستیم که توانسته‌ایم به عنوان یک برند نمادین بریتانیایی و با تاریخی غنی در این کشور، این رخداد ویژه را با هدیه‌ای خاص گرامی بداریم.»

طراحی بدنه

طرح‌های گرافیکی ویژه روی سقف در کنار کابین سفارشی‌سازی شده که برخی اجزای آن به صورت سه بعدی پرینت شده و جزییات طراحی بدنه این خودرو همراه با گلدوزی خاص، این مینی را بسیار متفاوت از مدل‌های دیگر کمپانی کرده است.

این خودرو خاص بدنه‌ای به رنگ سفید کریستالی دارد. خطوط نقرآبی روی بدنه ظاهری خاص و زیبا به آن داده است. برخی از قابل توجه‌ترین عناصر طراحی کرومی مینی مانند قاب دور جلوپنجره، دستگیره در‌ها و اطراف چراغ‌های جلو و عقب، یک لایه روشن از رنگ‌های آبی و مشکی دارد که ظاهر آن‌ها را بسیار مدرن و زیبا کرده است. گرافیک چراغ راست عقب پرچم بریتانیا را تداعی می‌کند و رینگ‌های مشکی تیره مات متالیک از دیگر موارد قابل توجه در طراحی ظاهری این خودرو هستند.

گرافیک سقف دست‌ساز و پرینت سه‌بعدی

یک بخش بسیار خاص از طراحی بدنه این خودرو رنگ آمیزی سقف آن است که در طراحی آن از رنگ‌های مختلفی استفاده شده است. گرافیک سقف در چند لایه رنگ‌آمیزی و طراحی شده و المان‌ها و عناصر پرچم‌های دو کشور آمریکا و بریتانیا در آن مورد استفاده قرار گرفته‌اند. روی چراغ راهنمای گلگیر جلو خودرو، یک قطعه به صورت پرینت سه بعدی آماده شده که حرف اول اسم عروس و داماد سلطنتی و یک علامت قلب به شکل حلقه ازدواج روی آن دیده می‌شود.

کابین رمانتیک

روکش چرم خاکستری برای کابین این خودرو انتخاب شده که زمینه خوبی برای خودنمایی برخی از عناصر خاص طراحی شده ایجاد می‌کند. لایه روشن رنگ‌های آبی و مشکی برروی تزیینات کرومی بدنه را می‌توان در برخی عناصر کرومی داخل کابین هم پیدا کرد.

زمانی که در خودرو باز می‌شود، نوشته Just Married روی زمین و در کنار در راننده و سرنشین جلو نقش می‌بندد.

حرف اول اسم عروس و داماد، به علاوه تاریخ عروسی و آرزوهایی خوب برای آن‌ها روی یک نوار بزرگ تزیینی در مقابل صندلی سرنشین جلو اضافه شده است. یکی دیگر از موارد قابل توجه در کابین این خودرو نوعی تزیین الهام گرفته از گرافیک سقف خودرو است که روی نوارهای درها، پشت فرمان و روی پشت سری‌ها دیده می‌شوند.

پس از مراسم عروسی در روز 19 مه، به موسسه HIV کودکان (CHIVA) اهدا شود تا آ‌ن‌ها این خودرو خاص را به حراج بگذارند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها