کد خبر : 1212

روش های از بین بردن بودی کهنه سیگار از داخل خودرو

روش های از بین بردن بودی کهنه سیگار از داخل خودرو

بوی سیگار اگر مدت زیادی درون ماشین مانده باشد از بین بردن آن قدری سخت تر می شود.

بوی سیگار ماندگار شده درون ماشین بسیار آزار دهنده است.سیگار کشیدن درون ماشین چون فضا بسیار بسته وکوچک است مضرتر از سیگار کشیدن در فضای باز است. در این مقاله روش هایاز بین بردن بوی سیگار درون ماشین را بیاموزید.

از بین بردن بوی سیگار از خودرو

حتما می دانید که بوی سیگاری و این بوی بد خودرو، که حتی روز های قبل در خودرو استفاده شده است تا چه اندازه می تواند آزار دهنده باشد. از این رو شما می توانید که با روش های زیر نتنها بوی سگار بلکه بوی هر مواد ناخوشایند مشابه دیگری را از خودروی خود از بین ببرید.

تمیز کردن اولیه خودرو

در اولین اقدام میبایست برای از بین بردن بوی سیگار از داخل خودرو اقدام به یک نظافت کلی در داخل خودرو کنید. برای این کار با استفاده از یک فرچه و یک اسپری و یا با استفاده از جارو برقی اقدام به از بین بردن گرو غبار دود های سیگار از روی صندلی، داشبورد و … کنید تا بتوانید منشا این بو ها را از از بین ببرید. بوی بد خودرو با این روش کاهش میابد.

خالی کردن و تمیز کردن جاسیگاری خودرو

در قدم بعدی میبایست اقدام به خالی کردن محل نگه داری خاکستر و ته سیگاری های خودرو کنید تا بدین صورت منبع دیگری از بو های ناخوشایند و این بوی بد خودرو و  سیگار را از بین ببرید.

از بین بردن بوی سیگار با دارچین

با وجود تمیز کردن در مراحل قبل اما مطمئنا بو ها همچنان در خودرو مشخص هستند که حال با استفاده از چند چوب دارچین باید اقدام به بو زدایی کنید. بوی متفاوت و نزدیک دارچین می تواند به راحتی با بوی سیگار ترکیب و ان را کاملا از بین ببرد. روش های مختلفی برای استفاده از دارچین موجود است اما شما کاربران هاو کن یو بهتر است یک لیوان را از آب جو پر کرده و چند چوب دارچین در ان بیاندازید و برای مدتی داخل خودرو قرار دهید. بهتر است در و پنجره ها بسته باشد.

استفاده از پوست مرکبات

مورد کاربردی دیگر استفاده از پوست مرکبات است که با بوی جذاب خود به راحتی ضمن جذب بوی سیگار اقدام به از بین بردن بوی نامطبوع هم خواهد کرد. شما از پوست پرتقال، لیمو و … می توانید کمک بگیرید. مقداری از این پوست ها را داخل ظرفی قرار داده و در داخل خودرو رها کنید. بهتر است داخل خودرو اقدام به پوست گرفتن کنید.

استفاده از روزنامه

شاید باورش سخت باشد اما شما به راحتی و با قرار دادن چند روزنامه داخل خودرو می توانید به راحتی شاهد جذببوی سیگار توسط روزنامه ها باشید. بنا بر این استفاده از روزنامه و در داخل خودرو مورد کاربردی دیگری است که شما کاربران هاو کن یو می تواند استفاده کنید.

سرکه

مقداری سرکه داخل یک کاسه بریزید و داخل ماشین بگذارید.اگر شدت بو زیاد است، یک ظرف سرکه روی صندلی عقب و یک ظرف روی صندلی جلو قرار دهید.شیشه‌های ماشین را بالا بکشید.در ظرف سرکه را باز بگذارید و حداقل 12 ساعت صبر کنید.

منبع: الو دکتر

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها