کد خبر : 8360

نتایج مرحله نهایی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور مشخص شدند

نتایج مرحله نهایی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور مشخص شدند

مرحله ششم و پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور با قهرمانی تیم استان خوزستان به پایان رسید و استان های کرمان و یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خودروتک، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، راند ششم و پایانی مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه ۲۸ دی ماه با حضور بیش از ۵۰ شرکت کننده آقا و خانم از استان های سراسر کشور در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز در حضور مسئولین استانی و استقبال تماشاگران علاقمند به این رشته برگزار شد و پس از رقابتی دیدنی میان شرکت کنندگان، در کلاس آزاد آقایان، مجید فتحی از خوزستان به قهرمانی رسید و حسن منتظر و شهزاد عزیزی هر دو از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

  • در کلاس تا ۱۵۰۰ نیز مجتبی پورحسنی از یزد، علی یزدانی از مرکزی و مهرصاد پور ریخته گر از خوزستان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
  • در کلاس تا ۲۰۰۰، عبدالعزیز راشدی از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، میثم زمانی از یزد دوم شد و دانش پور از خوزستان مقام سوم را به دست آورد.
  • همچنین در کلاس تا ۱۵۰۰ بانوان، لیلا پیکان پور از اصفهان قهرمان شد، سرور دستگاهی از خوزستان به نایب قهرمانی رسید و محبوبه واحدیان از کرمان در رده سوم قرار گرفت.
  • در کلاس تا ۲۰۰۰ نیز سیما یزدان پناه از کرمان رده نخست را به خود اختصاص داد، یلدا مرادی از گیلان مقام دوم را به دست آورد و فاطمه احمدی از کرمان در رده سوم جای گفت.

نتایج کلی و قهرمان سال این رشته اتومبیلرانی به زودی از سوی کمیته اسلالوم اعلام می شود.
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها