کد خبر : 62278

آفرود در سوهانک ممنوع است

آفرود در سوهانک ممنوع است

اعضای شورای شهر تهران توضیحاتی درباره حضور دوباره عضو مستعفی شورای شهر در صحن، جولان خودروهای آفرود در پارک سوهانک و لزوم رسیدگی بدون اغماض به تخلفات در شهرداری ارائه دادند.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، دویست و نود سومین جلسه صحن شورای شهر با حضور حداکثر اعضای شورا برگزار شد.

سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به مصوبه ثبت میراث طبیعی توچال در شورای شهر اظهارداشت: با پیگیری‌های متعدد همچنان منتظر توضیح اداره کل میراث فرهنگی هستیم درحالیکه در آخرین گزارشی که تهیه شده و منطبق با الگوی میراث بوده است، هنوز نظر نداده‌اند و می‌خواهیم زودتر اعمال نظر کند تا شهرداری نسبت به ثبت آن کمک کند.

وی افزود: ارتفاعات توچال و بی بی شهربانو که جزو میراث‌های طبیعی ماست باید در رصد همیشگی باشد و نباید از آن میزان این رصد کاسته شود.

 

این عضو شورای شهر اظهار داشت: براساس گزارش شورایاری محله سوهانک تردد ماشین‌های آفرود از مبادی ورودی پارک جنگلی سوهانک افزایش یافته است و علاوه بر مزاحمت برای ساکنین، خسارت جدی به محیط زیست منطقه وارد می‌کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری قابل توجه شهرداری برای جنگل کاری در این منطقه گفت: در سال 96 برخوردی با این معضل صورت گرفته اما وجود 3 ورودی باعث این اتفاق می‌شود و نیازمند اقدامات حفاظتی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها