کد خبر : 5646

نفرات برتر دومین مسابقه موتورکراس بانوان مشخص شدند

نفرات برتر دومین مسابقه موتورکراس بانوان مشخص شدند

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور موتورکراس بانوان به میزبانی پیست موتورکراس در مجموعه سرزمین ایرانیان در روز جمعه 16 آذرماه با حضور نزدیک به 30 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، کرمان، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان، گیلان و مازندران در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار شد.

به گزارش خودروتک، فیروزه سیدمهدی -سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون- در این خصوص گفت: «طی دو سال گذشته که از آغاز فعالیت جدی در موتورسواری بانوان می گذرد، خوشبختانه شاهد پیشرفت‌های کیفی خوبی در بخش موتورسواری بانوان بودیم و در ماه‌های اخیر استقبال بانوان به نحو چشمگیری برای شرکت در کلاس‌های آموزشی و حتی مسابقات بانوان افزایش داشته به شکلی که در این دوره از رقابت‌ها مسابقات گروه همگانی و آماتور نیز برگزار شد.»

در پایان این مسابقه، استان تهران با مجموع 173 امتیاز، خراسان رضوی با 133 امتیاز و استان مازندران با 47 امتیاز به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند و نفرات برتر کلاس‌های مختلف جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت کردند.

برندگان 150 سی‌سی حرفه‌ای:

  1. سحر رضاییان از هرمزگان
  2. مهدیس حیدرنژاد از مازندران
  3. هلیا کوچکی از گیلان

برندگان 250 سی‌سی حرفه‌ای:

  1. افسانه جباری از تهران
  2. نیلوفر هاشمی از البرز
  3. شکیلا پولادی از تهران

برندگان 65 سی‌سی حرفه‌ای:

  1. هستی رضایی از تهران
  2. نازنین سلیمانپور از تهران
  3. بهار عباسی از تهران

برندگان 150 سی‌سی آماتور:

  1. نرگس زمانی از تهران
  2. زهرا فرهادنژاد از خراسان رضوی
  3. فاطمه حمیدی از خراسان رضوی

برندگان 250 سی‌سی آماتور:

  1. صدیقه خطی از مازندران
  2. محدثه عظیمیان از خراسان رضوی
  3. فاطمه صدقی از خراسان رضوی

نتایج اولین دوره (شهریورماه 97)

اولین دوره از مسابقات موتورکراس بانوان قهرمانی کشور، به میزبانی هیات تهران در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

این مسابقه در روز جمعه -23 شهریورماه- با حضور 10 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، اصفهان و کرمان برگزار شد که شرکت‌کنندگان در کلاس 250 سی‌سی با یکدیگر به رقابت پرداختند، اما در بخش 65 سی‌سی و 85 سی‌سی به علت به حداکثر نرسیدن ورزشکاران برگزار نشد. در پایان این مسابقه، «افسانه جباری» و «شهرزاد نظیفی» هر دو از تهران و «حدیث خاقان» از کرمان توانستند جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.

فیروزه سیدمهدی، مسئول برگزاری مسابقات موتور سواری بانوان فدراسیون، در این خصوص گفت: «رشته موتورسواری زنان طی دو سال، در سطح استان تهران برگزار شده است و 30 ورزشکار به‌صورت حرفه‌ای در این ورزش فعالیت دارند.»

به‌گفته نایب رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان تهران، در ماه‌های آتی مسابقات استانی موتور ریس و کراس نیز در سطح تهران برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها