کد خبر : 4644

فرمول یک/ لکلرک در آستانه حضور در فراری

فرمول یک/ لکلرک در آستانه حضور در فراری

ژاک کلیر، مهندس فراری می گوید که این تیم باید خودش را برای رو به رو شدن با تصمیم شجاعانه به خدمت گرفتن چارلز لکلرک آماده کند.

به گزارش خودروتک، لکلرک که فصل بعد جای کیمی رایکونن، قهرمان سال 2007 رقابت های فرمول یک را خواهد گرفت، دومین راننده جوانی است که در طول تاریخ برای یکی از محبوب ترین تیم های فرمول یک، یعنی فراری رانندگی کرده است.

این راننده جوان 21 ساله اولین سالش در فرمول یک را با سائوبر تجربه می کرد، ولی به لطف عملکرد قابل قبولش یک ترفیع را که آرزوی خیلی از تازه کار ها است گرفت، خبر آمد که او فصل بعد در کنار سباستین فتل، دیگر راننده تیم فراری خواهد بود.

کلیر درباره اهمیت مدیریت او گفت: یکی از بازخوردهایی که از مردم دریافت میکنم این است که ‘آیا او آماده است؟’. خب، ما هم باید آماده باشیم. فراری باید برای برداشتن این قدم آماده باشد، و همه ما خوشحالیم که جزو مجموعه ای هستیم ما باید این قدم را بردارد.

ولی ما باید آماده باشیم تا فرصت و حمایت کافی را برای او مهیا کنیم. امیدوارم که به سمت خوبی برود. فکر می کنم رابطه اش با سب خیلی اهمیت داشته باشد. ما باید خیلی مثبت این قضیه را مدیریت کنیم و مطمئن باشیم که کل تیم پیشرفت کند، نه سمت سب و یا نه فقط سمت چارلز.

جاک کلیر و چارلز لکرک

لکلرک دومین پیروزی در ماشین های دسته B را در برزیل وقتی به دست آورد که پشت سر مرسدس ها، ردبول ها و فراری ها قرار گرفت.

کلیر که تجربه کار با قهرمانان زیادی را دارد، نقش اساسی ای در مدیریت چارلز لکلرک خواهد داشت و ممکن است مهندس مسابقه او شود.

او ادامه داد: مدتی است که چارلز را می شناسیم، چند سالی است که با او رابطه داریم چون در آکادمی ما بوده است پس او با ما غریبه نیست و با چشم های بسته به استقبال او نخواهیم رفت.

مطمئنا برای اولین سالش در فرمول یک عملکرد فوق العاده ای از خودش نشان داد پس فکر میکنم همه هیجان زده هستند.

همه می دانند که او زیر بار چه فشاری خواهد بود، که مسابقه دادن در بالاترین سطح یک دورنمای متفاوتی برای او خواهد بود، ولی خب یک چالش برای ما هم است.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها