کد خبر : 2247

تاریخ برگزاری راند دوم مسابقات سرعت ایران مشخص شد

تاریخ برگزاری راند دوم مسابقات سرعت ایران مشخص شد

دومین راند رقابت های اتومبیلرانی سرعت به میزبانی پیست آزادی فردا جمعه ۲۷ مهرماه با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران زیر نظر کمیته سرعت فدراسیون برگزار می شود .

به گزارش خودروتک، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، این رقابت ها در کلاس های استاندارد ، جی تی و سوپر جی تی از ساعت ۱۰ صبح شروع و ساعت ۱۴ نیز با شناخت نفرات برتر و توزیع جوایز خاتمه می پذیرد .

رضا پازند رئیس کمیته اتومبیلرانی سرعت فدراسیون در خصوص راند دوم و تعداد شرکت کنندگان به روابط عمومی فدراسیون گفت : با توجه به فاصله ایجاد شده بین راندهای اول و دوم که بدلیل عدم انجام رقابت ها در فصل داغ تابستان اتفاق افتاد ، پیش بینی ما این است که شرکت کنندگان تشنه مسابقه و تماشاگران استقبال خوبی از مسابقات به عمل خواهند آورد .

وی در مورد تخمین زدن تعداد شرکت کنندگان در راند دوم افزود: پیش بینی ما حکایت از حضور نزدیک به ۹۰ شرکت کننده در کلاس های مختلف را دارد و امیدوارم که حاضرین در رقابت ها با رعایت اخلاق و نظم و انضباط و رقابتی جوانمردانه باعث شور و اشتیاق و انبساط خاطر مسئولان برگزاری و همچنین تماشاگران مشتاق و علاقمند به رشته مهیچ اتومبیلرانی را موجب شوند .

رقابت های امسال اتومبیلرانی سرعت هم همانند اداوار قبلی در ۵ راند طراحی شده که در پایان سال ، رانندگان هر کلاس با جمع بندی امتیازان ۵ مرحله عنوان قهرمانان سال را به خود اختصاص خواهند داد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها