کد خبر : 1704

فرمول یک/ تفاوت اصلی فتل و همیلتون چیست؟

فرمول یک/ تفاوت اصلی فتل و همیلتون چیست؟

ژاک ویلنوو می گوید که سبقت ناموفق سباستین فتل از مکس ورشتپن در مسابقه سوزوکا نشان دهنده ی چیزی است که راننده ی فراری را از رقیبش، لوئیس همیلتون جدا می کند.

به گزارش خودروتک، تلاش فتل برای سبقت از ورشتپن در پیچ قاشق و در دور هشتم برای کسب جایگاه سومی باعث شد تا این دو راننده با یکدیگر برخورد کنند و راننده ی آلمانی اسپین شده و امیدش برای کسب عنوان قهرمانی کم رنگ تر شود.

ویلنوو نیز در بین کسانی بود که این حرکت فتل را ریسکی و ناخوشایند دانست: زمانی که قصد سبقت گیری داشت، او بسیار عقب بود. مکس نمی توانست بگوید که”لطفا بیا و از من عبور کن”، فتل تلاش کرد و کثیف بازی نکرد، اما بسیار ریسکی بود.

او می تواند درباره ی این فصلش یک کتاب با نام ” چگونه یک قهرمانی جهان را از دست دهیم؟” بنویسد.

تفاوت اصلی بین او و همیلتون در سال جاری این است که لوئیس در ابتدا قبل از حمله ی تهاجمی درباره ی موقعیتی که در آن قرار دارد فکر می کند.

ژاک ویلنوو و مائوریزیو آریوابنه

ژاک ویلنوو و مائوریزیو آریوابنه

برای قهرمان سال 1997 فرمول یک، در حال حاضر همیلتون خود را برای قهرمانی پنجمش در فرمول یک آماده می کند و فتل نیز از رقابت استعفا داده است: در مسابقه گذشته می توانستیم ببینیم که او پذیرفته است که نمی تواند پیروز شود. شما می توانید ببینید که او در حال حاضر آرام تر است.

درک فراری آسان نیست، و نه فقط به این دلیل که آنها برخی از مسابقات را از دست دادند. پس از اشتباهات نیز آنها هرگز به مسیر درست بازنگشتند و درک این برای دیگران غیرممکن است.

منبع: F1 ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها