کد خبر : 8730

رضا قوچان نژاد به فوتبال ایران نزدیک شد

رضا قوچان نژاد به فوتبال ایران نزدیک شد

مهاجم سابق تیم‌ ملی در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ برتری قرار دارد.

در روزهایی که درخشش شاگردان کی‌روش در جام ملت‌های آسیا تمامی توجهات را به خود خیره کرده، اکثر فوتبال دوستان نیم نگاهی هم به فصل نقل‌وانتقلات دارند.

در روزهایی که اکثر باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری با یکی‌دو خرید دهن پرکن فعالیت خود در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی را به اتمام رسانده‌اند، هواداران برخی تیم‌ها چون تراکتورسازی و استقلال هنوز هم منتظر ترکاندن بمب هستند.

به جز بحث حضور بازیکنان خارجی که  هر روز باعث به وجود آمدن شایعات جدید می‌شوند، کماکان رضا قوچان‌نژاد مهاجم اسبق تیم ملی یکی از سوژه‌های داغ نقل‌وانتقالات به‌حساب می‌آید.

این طور که از شواهد پیداست باید جدایی این لژیونر ایرانی را از باشگاه آپوئل قطعی داست، مربی این تیم قبرسی چندی پیش اعلام کرد که به قوچان‌نژاد نیازی ندارد و به همین خاطر در سه دیدار قبلی نام او را حتی در لیست 18نفره تیمش نیز قرار نداده است.

 شماره 16سابق تیم ملی باید حداکثر تا 9 روز آینده تکلیف خود را برای آینده فوتبالی‌اش روشن کند وگرنه باید تا آخر فصل بازی هم‌تیمی‌هایش را از روی سکوها تماشا کند.

با این اوصاف احتمال پیوستن قوچان‌نژاد به یکی از تیم‌های لیگ برتری بسیار است. گفتنی است که پس از منتفی شدن حضور گوچی در پرسپولیس، مدیربرنامه‌های او با مالکان تراکتورسازی نیز جلساتی را برگزار کرد و به همین خاطر تی‌تی‌ها امید زیادی دارند تا با پیوستن این بازیکن فصل نقل‌وانتقالات را به پایان برسانند.

منبع: ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها