کد خبر : 82198

پایان کار ستاره استقلال در تیم ساپینتو؟

پایان کار ستاره استقلال در تیم ساپینتو؟

عملکرد ضعیف مهدی قایدی در طول نیم فصل اول لیگ برتر همچنان مورد انتقاد جامعه کارشناسی و هواداری این تیم است.

مهدی قایدی مهاجم بوشهری تیم استقلال که ابتدای فصل جاری به این تیم برگشت و از هفته دوم برای تیمش به میدان رفت نیم فصل ناموفقی را با به ثمر رساندن تنها یک گل و ارسال دو پاس گل به پایان رساند.

قایدی در دیدار مقابل ملوان زننده گل دوم آبی‌ها بود و در همان بازی یک پنالتی برای تیمش به ارمغان آورد. او همچنین در بازی مقابل نساجی یک پاس گل داد اما در ادامه و در تمام مسابقات استقلال نه تنها گلی نزد بلکه در امر گلسازی نیز هیچ کمکی به خط حمله آبی‌پوشان تهرانی نکرد.

مهاجمی که در فصل نوزدهم زیر نظر آندره‌آ استراماچونی و فرهاد مجیدی درخشید و علاوه بر زدن ۱۰ گل در آقای گلی شیخ دیاباته نیز نقشی بسزا داشت و جزو بهترین پاسورهای آن فصل به شمار رفت. این آمار مشخص می‌کند سرمربیان فصل نوزدهم استقلال کار با این بازیکن را به خوبی بلد هستند که یکی از آنها هم فرهاد مجیدی بود که در نیم فصل دوم جایگزین استرا شد.

با توجه به هزینه یک میلیون و صد هزار دلاری انتقال این بازیکن به استقلال (از باشگاه شباب الاهلی امارات - به عنوان یار قرضی) بعید نیست کادر مدیریتی باشگاه برای تامین این مبلغ یا بخشی از آن، قایدی را در نیم فصل در لیست فروش قرار بدهد. به احتمال زیاد مربی مثل فرهاد مجیدی که نزدیکان به تیم استقلال در فصل نوزدهم معتقد بودند یکی از عوامل درخشش مهدی قایدی همان مربی بوده است، به‌خوبی روش کار با این بازیکن را میداند.

از طرفی تیم اتحاد کلبا تا پایان هفته دوازدهم مسابقات امارات با به ثمر رساندن ۱۵ گل و خوردن ۱۸ گل تفاضل گل منفی ۳ را دارد که نشان می‌دهد مهاجمان این تیم در امر گلزنی ضعیف عمل کرده‌اند و قطعاً حضور بازی کنیم است. مهدی قایدی که توانایی گل زنی و گلسازی دارد می‌تواند زیر نظر مربی مثل فرهاد مجیدی عملکرد بهتری داشته و دوباره به همان قایدی فصل نوزدهم لیگ برتر تبدیل شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها