کد خبر : 81891

باید خارجی‌های پرسپولیس را از کار بیندازید

باید خارجی‌های پرسپولیس را از کار بیندازید

 بازیکن قدیمی استقلال گفت: مهمترین نکته در دربی پیش رو برای بازیکنان تیم استقلال قطع ارتباط هافبک های تیم پرسپولیس با مهاجمان است.

 بهمن طهماسبی، مهاجم اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در آستانه رسیدن به دربی اظهار داشت: با توجه به نتیجه بازی دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان می‌توان دریافت که استقلال همچنان در بحث گلزنی و باز کردن دروازه حریف مشکل دارد.

وی افزود: قطعاً سرمربی استقلال با توجه به لایه‌های دفاعی هافبک‌ها و مدافعان تیم پرسپولیس برای گشودن دروازه این تیم کار دشواری در پیش دارد اما این تنها مشکل استقلال برای دربی نخواهد بود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: با توجه به حساسیت دیدار استقلال مقابل پرسپولیس (به لحاظ امتیازی) این تیم باید تحت هر شرایطی این دیدار ۶ امتیازی را به سود خودش تمام کند. به همین خاطر باید مراقبت درستی از مهاجمان تیم پرسپولیس به عمل بیاورد و سعی کند ارتباط خط هافبک و حمله پرسپولیس را مختل کند. در غیر این صورت ممکن است زوج خط حمله پرسپولیس کاردست استقلال بدهند.

مطمئنم دیاباته همه چیز را به لوکادیا گفته است/ باید خارجی‌های پرسپولیس را از کار بیندازید/ باخت در دربی پرسپولیس را بهم می‌ریزد

طهماسبی با اشاره به مهاجمان خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: گرچه مدتی از پایان مسابقات لیگ برتر و تعطیلی موقتی اش نگذشته اما با توجه به شناختی که از بازیکنان خارجی و زندگی حرفه‌ای آنها داریم به طور قطع بازیکنانی مثل لوکادیا و دیاباته در طول این مدت خودشان را آماده بازگشت به میادین نگه داشته اند تا در دیدار حساس مقابل استقلال مشکلی برای همراهی تیم شان داشته باشند.

 وی با اشاره به شرایط مهاجم فرانسوی پرسپولیس گفت: دیاباته قبلاً در چند دربی به میدان رفته و به خوبی با حساسیت این مسابقه آشناست و قطعاً در این باره با لوکادیا هم حرف زده و از ارزش گلزنی در این بازی برای هم تیمی‌هلندی اش صحبت کرده، به همین خاطر به هیچ وجه نباید این دو بازیکن را در دیدار دربی دست کم گرفت. فکر می‌کنم سرمربی استقلال در این دیدار به همان اندازه که تفکرات تهاجمی‌اش را برای گلزنی به پرسپولیس در تیم پیاده می‌کند باید در بحث دفاعی هم مراقب اوضاع و احوال خط حمله پرسپولیس باشد.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: سه امتیاز دیدار دربی تاثیر زیادی در ادامه مسیر استقلال تا پایان نیم فصل خواهد داشت. پیروزی در این دیدار استقلال را به صدر جدول می‌رساند و می‌تواند شرایط را در اردوی تیم رقیب تضعیف کند. به همین خاطر بازیکنان استقلال باید در همین مدت باقی مانده تا جایی که می‌توانند به ایجاد هماهنگی بیشتر بین خط دفاعی و هافبک خودشان بپردازند.

خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها