کد خبر : 81530

حمله اسیدی پیشکسوت استقلال به کارلوس کی روش

حمله اسیدی پیشکسوت استقلال به کارلوس کی روش

پیشکسوت استقلال در مورد کی‌روش می‌گوید نمی‌دانم چرا چنین مربی با چنین خصوصیات اخلاقی باید برگردد.

این روزها تمام نگاه‌ها به تیم ملی فوتبال است. چند روز مانده تا ماراتن جهانی شروع شود و ایران هم یکی از کشورهایی است که باید در این ماراتن شرکت کند. نکته اینجا است که تیم ملی در گروه سختی قرار دارد و شاید تمام ذهن‌ها متوجه این موضوع است که تیم ملی شکست سنگین نخورد، البته هستند افرادی هم که خوشبینانه به این ماجرا نگاه می‌کنند و معتقد هستند که تیم ملی ایران به مرحله بعدی صعود می‌کند. با توجه به اتفاقاتی که پیرامون تیم ملی رخ داده و همچنین شرایط استقلال قبل از بازی دربی با حسن روشن ملی‌پوش سابق صحبت کردیم و او هم طبق معمول بدون پرده و رک درباره تمامی مسائل مطرح شده، پاسخ سؤالات ما را داد.

قرار بود روز یکشنبه نشست خبری برگزار شود اما به‌دلیل حاضر نشدن کی‌روش در این کنفرانس (بدون هیچ توضیحی) نشست لغو شد؛ نظرتان در این خصوص چیست؟

این رفتارها را همیشه کی‌روش از خود نشان داده است و باید مسئولان فدراسیون جلوی این بی‌احترامی‌ها را بگیرند و البته خود شما خبرنگاران نیز به این‌گونه رفتارها از جانب کی‌روش معترض شوید. او نسبت به گذشته هفت هشت سال پیرتر شده و به نظر می‌رسد هرکاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. نمی‌دانم چرا چنین مربی با چنین خصوصیات اخلاقی باید برگردد صرف اینکه تیم ملی در بازی‌هایش کمتر گل بخورد، مسئولان فدراسیون او را به فوتبال ایران برگردانند! این چه استدلالی است که ما باید فکر کنیم که برای کمتر گل خوردن در جام جهانی کی‌روش را دوباره باید برگردانیم.

اما یکسری‌ خیلی خوشبین هستند و حتی تیم ملی را در مرحله بعدی جام جهانی می‌بینند!

شاید این اتفاق هم بیفتد. اما نه اینکه کی‌روش بتواند تأثیر خیلی زیادی بگذارد، بلکه بازیکنان ما اکثراً لژیونر هستند و خودشان بلد هستند چطور بازی کنند. لژیونرها می‌دانند که اگر در بازی‌های جام جهانی خوب نباشند موقعیت خود را در تیم‌های باشگاهی نیز از دست می‌دهند به همین دلیل است که اگر اجازه دهند خودشان در میدان بر اساس توانایی‌هایشان کار کنند بهتر بازی خواهند کرد.

شما فکر می‌کنید کار تیم ملی مقابل کدام حریفش در جام جهانی سخت می‌شود؟

ولز. چون این تیم بی‌ادعا است و کار مقابل تیم‌های بی‌ادعا سخت می‌شود.

کمی هم در مورد موقعیت استقلال در لیگ برتر صحبت کنیم.

من زیاد دوست ندارم در این مقطع در خصوص وضعیت استقلال صحبت کنم و فقط در خصوص ساپینتو باید یک مسأله‌ای را عنوان کنم.

چه مسأله‌ای؟

ساپینتو در بازی سوپرجام تیپ متفاوت زده بود و به خاطر کت و شلواری که پوشیده بود نتوانست زیاد شیطنت کند و جو بازی را به هم بریزد. به نظرم ساپینتو باید در تمام بازی‌ها با همین کت و شلوار شرکت کند تا آرام باشد. رفتارهای این مربی و اعتراضات مکررش به ضرر استقلال تمام می‌شود به همین دلیل هر چقدر کاری کند که آرامش کنار زمین داشته باشد بهتر است و به نفع استقلال است.

استقلال بعد از بازی‌های جام جهانی باید به مصاف پرسپولیس برود. فکر می‌کنید کت و شلوار ساپینتو در آن بازی هم باعث آرامشش بشود تا جو بازی را به هم نریزد؟

بله، فکر کنم همان سبک تیپ زدن باعث می‌شود زیاد کنار زمین بالا و پایین نپرد، همین نکته از او مربی آرامی می‌سازد. لباس‌های راحتی که می‌پوشد باعث جنبش بیش از حدش می‌شود.

استقلالی‌ها نگران هستند از این بابت که اگر پول محبی به باشگاه سابقش نرسد، این بازیکن باید به پرتغال برگردد!

نه برنمی‌گردد. فتح‌الله‌زاده کارش را خوب بلد است و اجازه نمی‌دهد این اتفاق بیفتد.

 
منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها