کد خبر : 81384

حمله مجری اخراجی به صدا و سیما

حمله مجری اخراجی به صدا و سیما

مجتبی پوربخش مجری برکنار شده شبکه ورزش با انتشار مطلب تندی در صفحه شخصی اش به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است.

مجتبی پوربخش متولد 8 آبان 1361 در رشت، مجری است. مجتبی پوربخش فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد و دستی در خوانندگی و تهیه کنندگی نیز دارد.

مجتبی پوربخش به مد 11 سال تصدی روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان را برعهده داشت اما در سال 94 همکاری خود را با هیئت فوتبال قطع کرد. مجتبی پوربخش سالهاست ازدواج کرده و یک پسر بنام کیان و یک دختر بنام کیاناز دارد. مجتبی پوربخش اخیرا ممنوع التصویر شده است.

مجتبی پوربخش مجری برکنار شده شبکه ورزش با انتشار مطلب تندی در صفحه شخصی اش به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است.

 
حمله مجری اخراجی به صدا و سیما ! / مجتبی نوربخش کیست ؟!
 

مجتبی پوربخش متولد 8 آبان 1361 در رشت، مجری است. مجتبی پوربخش فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد و دستی در خوانندگی و تهیه کنندگی نیز دارد. مجتبی پوربخش به مد 11 سال تصدی روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان را برعهده داشت اما در سال 94 همکاری خود را با هیئت فوتبال قطع کرد. مجتبی پوربخش سالهاست ازدواج کرده و یک پسر بنام کیان و یک دختر بنام کیاناز دارد. مجتبی پوربخش اخیرا ممنوع التصویر شده است.

مجتبی پوربخش طی سالیان گذشته اجرای یکی از پربیننده ترین برنامه های ورزشی ایران را در شبکه ورزش به عهده داشت.  فوتبال برتر از معدود برنامه هایی بود که اتفاقات لیگ دسته اول فوتبال ایران را بررسی می کرد.

اما چندی پیش پوربخش با منتشر کردن پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که ممنوع التصویر شده و دیگر در تلویزیون اجازه فعالیت ندارد.

بعد از این موضوع اغلب خبرگزاری ها انتشار مطالب تند سیاسی پوربخش درباره حوادث اخیر کشور را دلیل ممنوع الکاری او از تلویزیون دانستند.حمله مجری ممنوع الکار به اخراج کنندگان اش در تلویزیوندر همین رابطه حالا مجری سابق فوتبال یادداشت تند و تیزی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که به نظر می رسد با زبان کنایه به عاملان اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است.

پوربخش در این باره نوشته است: من تمام زندگیم مبارزه کردم. فرقی نداره مشکل چی باشه. مهم اینه من جا نمی زنم. شاید برای همینه خار تو چشم های بعضی ها هستم. خیلی تنهام درسته، اما بی کس نیستم. و به آینده روشن شک ندارم.

گفتنی ست برنامه فوتبال یک این روزها با اجرای پوریا خسروی که جایگزین پوربخش شده، از شبکه ورزش در حال پخش است.

مجتبی پوربخش

مجری ممنوع التصویر تلویزیون: ماشین ام را برای مخارج زندگی می فروشم!

 اخراج و ممنوع التصویر شدن مجتبی پوربخش از تلویزیون حواشی و تبعات گسترده ای برای این مجری معروف ورزشی داشته است.

گستردگی حواشی ها به قدری زیاد بوده است که اغلب مخاطبین و ورزشکاران نگران شرایط اقتصادی زندگی او بوده اند و حتی برای کمک به هزینه های درمان اش اقدام کرده اند.

همین امر باعث شده است که ساعاتی پیش پوربخش به مناسبت تولدش یاد داشت غم انگیزی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کند. او در این متن طولانی بی پرده از شرایط بد جسمانی و اقتصادی اش برای کاربران سخن گفته است.

نکته عجیب و ناراحت کننده ای که باعث شوکه شدن مخاطبین پوربخش شده است جمله ای ست که او در رابطه با فروختن خودرو خودش برای درمان هزینه های بیماری و زندگی اش نوشته است.

همچنین او از دوستانش تقاضا کرده است که او را برای تولدش غافلگیر نکنند و اگر قصد کمک کردن به او را دارند به جای او به کسانی که واقعا نیازمند هستند کمک کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها