کد خبر : 81041

عکس/ سمانه پاکدل و همسرش در نمایی عاشقانه!

عکس/ سمانه پاکدل و همسرش در نمایی عاشقانه!

سمانه پاکدل عکسی از خود در کنار هادی کاظمی همسرش منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح، در این تصویر سمانه پاکدل و هادی کاظمی در فضایی عاشقانه و احساساتی حضور دارند.

سمانه پاکدل و همسرش در نمایی عاشقانه دیده شدند.

 

ترانه برادران کاظمی به مناسبت عروسی برادرشان!

توحید کاظمی خواننده گروه دِکُر نیز معتقد است باید متناسب با زمان اثر موسیقایی را منتشر کرد و خوراک موسیقایی خوب داد تا اثر مخاطب خود را پیدا کند.

او درباره همزمانی پخش قطعه «با همیم» و انتشار کلیپی از ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل به ایسنا گفت: ما به مدت یک سال اثری را منتشر نکردیم و در این مدت تلاش داشتیم موزیک‌های جدید تولید کنیم.

اما انتشار قطعه «با همیم» با ازدواج برادرمان همزمان شد و ما تصمیم گرفتیم با توجه به محتوای اثر که موضوعی عاشقانه است، این قطعه را به آن‌ها هدیه کنیم.

‎این خواننده همچنین درباره برنامه‌های پیش روی گروه «دِکُر» تا پایان سال جاری توضیح می‌دهد: اگر خدا بخواهد در آینده‌ای نزدیک ضمن پخش قطعات جدید، آلبوم‌مان را نیز منتشر می‌کنیم و برای اجراهای صحنه‌ای آماده می‌شویم.

توحید کاظمی با اشاره به سابقه حضور این گروه موسیقی در برنامه‌های تلویزیونی مانند خندوانه، درباره رویکرد صدا و سیما نسبت به موسیقی بیان می‌کند:

بستر و رویکرد این سازمان در حوزه موسیقی آزادتر شده و حمایتِ برنامه‌های تلویزیونی نظیر دورهمی و خندوانه از هنرمندان موسیقی بیشتر شده است، اما با وجود و گسترش فضای مجازی و سایر رسانه‌های نوظهور، تلویزیون تاثیرگذاری سابق را ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها