کد خبر : 80927

عکس/ واکنش جنجالی فرهاد مجیدی به اتفاقات اخیر ایران

عکس/ واکنش جنجالی فرهاد مجیدی به اتفاقات اخیر ایران

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با منتشر کردن تصویری متفاوت در صفحه شخصی اش به اتفاقات اخیر در ایران واکنش نشان داده است.

وقت صبح– فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا این روزها یکی از مربیان موفق و رو به رشد در لیگ امارات به شمار می رود.

او بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر در اقدامی غیرمنتظره و عجیب از باشگاه استقلال جدا شد و با قرار دادی نجومی راهی امارات شد.

در همین راستا فرهاد مجیدی ساعاتی پیش با انتشار تصویری از خودش و دستیارانش به حوادث اخیر در کشور واکنش متفاوتی نشان داده است.

 واکنش جنجالی فرهاد مجیدی به اتفاقات اخیر ایران

گویا مجیدی هفته پیش و قبل از بازی تیمش با دستیارانش حلقه اتحاد تشکیل می دهد و با بستن مچ بند مشکی با خانواده مهسا امینی همدردی کرده است.

همچنین او با نوشتن کلمه ایران و استفاده از ایموجی قلب شکسته ناراحتی خودش را از اتفاقات اخیر ابراز کرده است.

اوضاع بر وفق مراد مجیدی و ببرها 

شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه روند خوب خود توانستند میزبان خود شباب الاهلی را با تساوی بدون گل متوقف کنند.

به گزارش ورزش سه، هواداران شباب الاهلی که امیدوار به پیروزی در دیدار خانگی روز گذشته و کم کردن فاصله با صدرنشین بودند، بعد از تساوی بدون گل مقابل شاگردان مجیدی، با ناامیدی ورزشگاه را ترک کردند. یکی از رسانه های امارات با انتقاد از شباب الاهلی، بازی با الاتحاد کلبا را یکی از بدترین نمایش های این فصل نامید. در این گزارش آمده که الشباب از نظر فنی بدون رنگ، مزه و بو ظاهر شد و سرمربی این تیم هنوز به ثبات لازم در خصوص ترکیب و تعویض ها دست نیافته است.

در سمت مقابل کسب یک امتیاز برای ببرها (لقب الاتحاد کلبا) در زمین حریف، بسیار ارزشمند بود و آنها دست پر به خانه برگشتند. فرهاد مجیدی، سرمربی الاتحاد کلبا واقع بینانه با سازماندهی دفاعی به آن چه که می خواست رسید و با بسته نگه داشتن دروازه، تیمش را با یک امتیاز از زمین خارج کرد. البته آنها موقعیت های خطرناکی هم روی دروازه الاهلی ایجاد کردند.

فرهاد مجیدی هم با ابراز رضایت از شاگردانش گفت: در اکثر دقایق از تیم شباب الاهلی بهتر بودیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده خوبی از آنها بکنیم. من تاکید می کنم که برنامه ای برای مساوی نداشتیم و برای برد در زمین حاضر شده بودیم. عملکردی که بازیکنانم نشان دادند باعث شد تا به آینده این تیم خوشبین باشم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها