کد خبر : 80906

ستاره خارجی پرسپولیس رکورد خودش را شکست/ بازگشت به دوران اوج پس از ۵ سال

ستاره خارجی پرسپولیس رکورد خودش را شکست/ بازگشت به دوران اوج پس از ۵ سال

مهاجم هلندی تیم پرسپولیس با به ثمر رساندن پنالتی این تیم در دیدار مقابل مس رفسنجان نسبت به پنج فصل اخیر تا امروز رکورد بهتری برای خودش رقم زد.

لوکادیا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر هلند عضو باشگاه پی اس وی آیندهوون آن کشور بود که توانست نیم فصل اول را با ۹ گل زده به پایان برساند. او این ۹ گل را در ۱۵ هفته و در نیم فصل اول لیگ برتر آن فصل به ثمر رساند تا در نیم فصل به تیم برایتون بپیوندد. پس از آن در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ که در لیگ‌های مختلفی مثل انگلیس، آلمان و آمریکا بازی کرد هرگز نتوانست بیشتر از ۴ گل به ثمر برساند.

او در فصل ۲۰-۲۰۱۹ پس از پایان یک نیم فصل ناموفق از تیم برایتون جدا شده و به باشگاه هوفن‎هایم آلمان منتقل شد. اما در نیم فصل دوم همان سال نیز هرگز نتوانست بیشتر از چهار گل برای باشگاه آلمانی به ثمر رساند. پس از آن نیز باز هم نتوانسته بود تعداد گل‌های زده اش را از دو گل بیشتر افزایش بدهد. اما لوکادیا در پرسپولیس با عبور از چهار گل زده در دیدار مقابل مس رفسنجان و به ثمر رساندن پنجمین گل این فصل خودش توانست رکورد ۵ سال گذشته اش را شکسته و به روزهای اوجش در تیم پی اس وی آیندهوون برگردد.

ستاره خارجی پرسپولیس رکورد خودش را شکست/ بازگشت به دوران اوج پس از 5 سال

ناگفته نماند؛ این مهاجم هلندی در فصل ۱۴-۲۰۱۳ و با پیراهن تیم پی اس وی آیندهوون توانسته بود در یک فصل ۱۳ بار گلزنی کند که از این نظر این تعداد گل، بهترین آمار او در همه سالهای فوتبالی‌اش در یک تیم باشگاهی بوده است.

لوکادیا که از ابتدای فصل جاری به تیم پرسپولیس پیوسته تاکنون مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، هوادار، نفت مسجدسلیمان (دو گل) و مس رفسنجان، پنج بار برای پرسپولیس گلزنی کرده است که از این پنج گل، گلهایش مقابل نفت مسجدسلیمان (۱-۲) و مس رفسنجان (۰-۱) سه امتیازی بوده و به تنهایی ۶ امتیاز برای تیم پرسپولیس به ارمغان آورده است. قطعاً این مهاجم برای بازی بعدی پرسپولیس مقابل ملوان یکی از امیدهای اصلی یحیی گل محمدی برای گلزنی به تیم گیلانی به شمار می‌رود.

دیدار پرسپولیس و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۷:۰۰ روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه در استادیوم تختی انزلی برگزار می‌شود. البته در شرایطی که باز هم ساعت برگزاری مسابقات تا روز بازی تغییر نکند!

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها