کد خبر : 80878

ساره بیات با روتوش بینهایت

ساره بیات با روتوش بینهایت

ساره بیات از بازیگرای جذابیه که عکس مکس ازش زیاد دیده میشه اما اینبار فتوشاپی بود که خرواری ریخته بودن رو فیس خانوم و شد سیندرلا!

شایانیوز-  ساره بیات از بازیگرای جذاب و مدرن سینما و تلویزیونه که در سن پایین وارد این عرصه نشد و دیر اومد اما حالا شهرت و جسارت خوبی در بازیگری دارد و تونست خیلی زود خودش رو ثابت و البته مهشور کنه. ساره بیات از چهره های  بسیار کم حاشیه ای می باشد که البته گهگاهی با جلف بازی و یا فخرفروشیاش  میره قاطی جنجالات اما در مجموع با وجود اینکه چندان خاکی نیست و مغروره، هواداران بسیاری داره که حتی برای خانوم ساره بیات سر و دست میشکونن!

ساره بیات خانومی برازنده و خوش پوشه که ترجیحا یا خارجی طور میپوشه همانند خانوادش و یا متعارف و درست! یعنی اهل نامتعارف پوشیو تنگ و کوتاه به تن کردن نیست و سعی داره تا با این موارد سوژه نشه. اما در عوض خانوم بازیگر به شدت عکس بازی رو دوست داره. یعنی اینجوریه که هررر جا میره باید آنن فانن عکس و سلفیش رو بگیره و به اشراک بذاره وگرنه امتیاز اون مرحله رو از دست میده!

خب گفتیم که ساره بیات هوادار زیاد داره پس در ادامه نمونه ای روتوش از خانوم مشاهده می کنید که راحت ده سالی جَوون ترش کردند!

ساره+بیات+خانم+بازیگر

عاشقانی که با عاشقانه عاشق ساره بیات شدند!

ساره بیات در مجموع از هنرمندانی هستش که ابهت خاص خودش رو داره و اهل ژیگول بازی برخی از بازیگرای خانوم هم نیست. ساره بیات بعد از بازی در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" خیلی خیلی به شهرت رسید اما خب این موضوع جنبه منفی هم داشت و این بود که به دلیل نقش ساره بیات خیلی از مخاطبین گارد به سمت او گرفته بودند اما خانوم بازیگر به تازگی هم در فیلم "عنکبوت" بازی داشت که اکران شد و استقبال خوبی از آن شد.

یادته گفتم هواداراش براش سر و دست میشکونن؟ اینم سند!

خب یادتونه در ابتدای متن گفتیم هودارای ساره خانوم براش سر و دست میشکونن؟! در آخرین مراسمی که برای عنکبوت گرفته شد هواداران ساره بیات نیز حضور داشتند که گریه و ذوق برخی از آن ها سوژه عکاسان شد. این حجم از استقبال و ذوق برای همه جالب بود و باعث تعجب شد اما ظاهرا خانم بازیگر خاطرخواه دختر زیاد دارد که در ادامه ویدیو هایی که ساره بیات منتشر کرد را مشاهده می کنید.

داستان یواشکی ساره بیات قبل بازیگری!

اما ساره بیات نیز همانند بسیاری خانومای بازیگر به راحتی پا به این عرصه نگذاشت و ابتدا با مخالفت های شدید خانواده اش روبرو بود. به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود و شد!

سال 1380 وقتی 22 ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند او سپس وارد موسسه کارنامه شد و  زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را گذراند

یاره بیات هوادارانی داره که حتی برای خانوم بازیگر گریه و زاری می کنند. فن پیج های بسیااار زیادی هستند که جهت ابراز علاقه به ساره بیات فعالیت دارند. در ادامه نمونه ای از این فعالیت رو مشاهده می کنید.

 sare2

چهره واقعی ساره بیات که سن و سالشو رو کرد!

ساره بیات از اون ددسته بانوان نچرال فیسه که خب به قیافه ای که داره قانع هستش و به دنبال تغییر با عمل زیبایی و عروسکی کردنشم نیست. اما اگه بخوایم واقعیت رو بگیم خب ساره خانوم مایه داره و قطعا به پوستشم زیاد میرسه ولی دیگه نه در حدی که برخی از عکسا نشون میدن!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که با فیلتر و بی فیلتره اما خب آرایش داره 

Untitled

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ناگفته نماند ساره بیات خواهر کوچکتری به نام سروین بیات نیز دارد که با رضا قوچان نژاد فوتبالیست محبوب ایرانی ازدواج کرده و ساکن هلند هستند.

sarehbayat-photokade-com-5

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها