کد خبر : 80810

ماهور الوند با آرایش غلیظ هم دیدنی شد

ماهور الوند با آرایش غلیظ هم دیدنی شد

ماهور الوند بازیگر سریال بی گناه که این روزا حسابی با سبک خاص بازیگری و البته استایلش داره میترکونه، اخیرا با رفیق جینگش فاز گرفته نادَخ!

شایانیوز- ماهور الوند بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال "بی گناه" در نقش جانا مهمون خونه های مردمه و داره دوباره اسم خودش رو سر زبونا میندازه. ماهور الوند اولین بار با بازی در فیم "ملی و راه های نرفته اش" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و بعد از اون تو سریال نمایش خانگی "نهنگ  آبی" تقریبا میشه گفت که خوش درخشید. از اونجایی که ماهور الوند دختر کارگردان معروف سینما سیروس الونده، تجربه های خوبی رو تونسته از طریق بازی در فیلم های پرفروش کسب کنه و یه سبک خاصی از بازیگری رو به نمایش بذاره.

ماهور خانوم که هر بار با استایل و مدلایی که برای دیده شدن استفاده میکنه، همه رو شوک میکنه اما بعضی اوقات هم میره سراغ رفیق جینگاش و یهو با فرمی چفتشون فاز میگیره که رسما بازیگرای هالیوودی رو جیب بغلش میذاره. خانوم خانوما علاقه زیادی به شهرت و به چشم اومدن داره، اما در عوض چندان علاقه ای به میکاپ های آنچنانی نداره و بیشتر دوست داره با یه دست کشیدن ساده رو سر و صورتش از خودش نماهای مختلفی رو به نمایش بذاره.

 

we

ماهور الوند با تم جذابِ تولدش اینستا رو گلبارون کرد!

ماهور الوند که چند وقت پیش تولدش بود با سیل عجیبی از تبریک توسط طرفداراش روبه رو شد و تونست اینستا رو حسابی گلبارون کنه. اما نحوه تولد گرفتن این بازیگر نظر بسیاری از کاربرای فضای مجازی رو به سمت خودش جلب کرد. خانوم خانوما کلا میخواد از بقیه دنیا متفاوت باشه و کلمه سلبریتی بودن رو به نحو دیگه ای معنا کنه، واسه همین هم یهو با تم رنگی پنگی اونم تو خیابون کیک جینگولش رو دستش گرفته بود و اینجوری تولدش رو به نوعی جشن گرفت.

hegdfsfr

ماهور الوند بعد عمری به خودش میرسه و یهو میشه لولو خان!

همونطوری که گفتیم ماهور الوند چندان علاقه ای به آرایش های آنچنانی یا حتی تبلیغاتی که این روزا حسابی بازیگرا افتادن رو دورش و دارن از هر طریقی که شده اینستا رو میترکونن، نداره. واسه همین هم مگر اینکه یه مراسمی چیزی باشه که خانوم خانوما بخواد با آرایش بیاد و همه رو شوک کنه.

اما بعضی اوقات هم بخاطر اینکه تابحال از این مدل آرا ویراها رو انجام نداده یه جوری میشه که نمیشه نگاش کرد. مثلا یه بار با میکاپی از خودش رونمایی کرد که اصلا روی صورتش خوب ننشسته بود و با یه نور بدی که افتاده بود تو صورتش حسابی فیسش به هم ریخت.

wq

sfghg

وقتی ماهور الوند یه خاصِ جذابه که هالیوود هم شبیهش ندیده!

ماهور الوند در کنار سبک خاص بازیگریش، استایلای مخصوص به خودش رو هم داره که باعث شده بیشتر از هر زمان دیگه ای او رو به سلبریتی شدن نزدیک کنه. از اونجایی که ماهور خانوم یه بابای بانفوذ تو سینما داره، گاهی اوقات استایلایی رو برای پوشیدن انتخاب میکنه که شاید اگر به عنوان پوشش بازیگر دیگه ای دیده میشد، انتقادات زیادی رو با خودش همراه میکرد.

اما تیپ های خاص خانوم علاوه بر تو چشم بودن، یه تتم خاصی داره که فقط و فقط واسه خود خودشه. این استایلا در فیلم و سریالای خانوم چندان به نظر نمیاد، ولی کافیه بخوایم اون رو در مراسمای اکران ببینین که یهو کف میکنین!

rfgdsfg

fd

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها