کد خبر : 80736

تیپ و قیافه “مادر بهرام رادان” هواداران آقای بازیگر را سورپرایز کرد/ عکس

تیپ و قیافه “مادر بهرام رادان” هواداران آقای بازیگر را سورپرایز کرد/ عکس

بهرام رادان تصویری را از خود و مادرش که استایل بسیار خاص و با کلاسی دارد به اشتراک گذاشت.

به گزارش وقت صبح، بهرام رادان بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرامش تصویری بسیار جالب را با مادر خوش تیپ خود به اشتراک گذاشت که هوادارانش سورپرایز شدند.

https://www.vaghtesobh.com/

بهرام رادان: کاسه داغ‌تر از آش نشوید!

تهیه کننده فیلم «علفزار» از تعامل خوب با قوه قضاییه برای ساخت این فیلم خبر داد و گفت: کاسه داغ‌تر از آش نشوید، برای اکران عمومی این فیلم به سعه صدر نهادهای مرتبط نیاز است زیرا ساخت چنین فیلم‌هایی از وقوع جرم جلوگیری می‌کند.

بهرام رادان به عنوان تهیه‌کننده، کاظم دانشی به عنوان کارگردان و پژمان جمشیدی، یسنا میرطهماسب، ستاره پسیانی، سارا بهرامی، مهدی زمین‌پرداز و عرفان ناصری به عنوان بازیگران فیلم علفزار در این نشست حضور داشتند.

بهرام رادان در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال‌عدم اکران فیلم گفت: کاسه داغ‌تر از آش نشوید. انشالله اکران عمومی می‌شود. با قوه قضائیه و سازمان سینمایی همکاری خوبی داشتیم. زیرا ساخت این گونه فیلم‌ها از وقوع جرم جلوگیری می‌کند.

وی درباره دلیل انتخاب عنوان فیلم علفزار برای این فیلم گفت: این عنوان را مخاطب تشخیص و درک می‌کند.

بهرام رادان در ادامه درباره علت آن که چرا به عرصه تهیه‌کنندگی وارد شد، گفت: در رشته مدیریت تحصیل کردم و مجوز تهیه‌کنندگی‌ام را گرفته بودم و به این کار علاقه دارم. اما برای ادامه کار در این عرصه باید ببینیم تا کجا می‌توان پیش رفت و بخش خصوصی تا چه اندازه می‌تواند روی آثار سرمایه‌گذاری انجام دهد.

رادان اذعان داشت: آنچه برای ما اهمیت دارد دیده شدن کار توسط منتقدان، اهالی‌رسانه و مردم است. درباره سیمرغ یک گروه تصمیم می‌گیرد و ممکن است بسته به حضور افراد مختلف، انتخاب متفاوتی صورت گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها