کد خبر : 80553

عکس کمی ناجور همسر جدید شهاب حسینی + عکس

عکس کمی ناجور همسر جدید شهاب حسینی + عکس

مدت‌هاست که می‌شنویم شهاب حسینی از همسر جذابش طلاق گرفته است. برای تماشای تصاویر ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی همراه ما باشید.

شهاب حسینی بازیگری است که در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و اکثر طرفداران سینما و تلویزیون با او و خاطره‌ سکانس‌های متنوع او در حوزه سینما و حتی تلویزیون زیست می‌کنند.

شهاب حسینی در سریال ها و فیلم های زیادی به تصویر کشیده شده است. او در حال حاضر دو فرزند دارد. و هم اکنون شایعه طلاق شهاب حسینی از همسرش بر سر زبان‌ها افتاده است که حواشی زیادی در پی داشت. پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی نیز عکس هایی در اینستاگرام منتشر می‌کند که به هیچ وجه از حضور شهاب حسینی در آن‌ها خبری نیست که به شدت به این حواشی دامن زده است. در ادامه با فیگار و نوشتار علت جدایی شهاب حسینی از همسرش همراه ما بمانید.

 

تصاویر ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی

عکسی از شهاب حسینی و دختری در اکران فیلم سینمایی در اینستاگرام وایرال شد که گمانه زنی ها حاکی از آن است که این دختر همسر جدید شهاب حسینی می باشد.

طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد ولی تا به امروز هیچ منبع موثقی آن را تائید نکرده است. سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد.

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. از دیروز خبر طلاق شهاب از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها