کد خبر : 80463

تتلو مقابل این پرتتوها هیچی ندارد! + عکس

تتلو مقابل این پرتتوها هیچی ندارد! + عکس

بعضی وقت ها آدم هایی را با خالکوبی هایی عجیب غریب می‌بینیم که گویا بدنشان را با دفتر نقاشی اشتباه گرفته اند!

شایانیوز- بعضی وقت ها آدم هایی را با خالکوبی هایی عجیب غریب  می‌بینیم که گویا بدنشان را با دفتر نقاشی اشتباه گرفته اند، برخی از افراد  خالکوبی دوست خودشان هم نمی دانند که معنی خالکوبی های روی بدنشان چیست، ولی مثل اینکه علاقه زیادی به خالکوبی های عجیب و غریب در بین افراد دیده می شود که بدتراز امیر تتلو هستند گویی دست بالای دست بسیاراست و نکته قابل توجه این است که هریک به دلایلی در این مسیر قدم گذاشته اند، در گزارش تصویری امروز افرادی را معرفی می‌کنیم که دیگر جایی برای خالکوبی در بدنشان ندارند.

*ریک جنست

Rick Genest ریک جنست که بیشتر با نام Skullboy یا Zombie Boy شناخته می شود، بازیگر، نوازنده و مدل مد مشهور اهل مونترال کانادا است. او سال‌ها پیش یک مرد معمولی بود، قبل از اینکه اتفاقی واقعاً خارق‌العاده در زندگی‌اش بیفتد: او به سرطان مغز مبتلا شد. و اگرچه همه چیز در نهایت به خوبی تمام شد ولی شش ماه در لیست انتظار قبل از عمل جراحی تاثیر عجیبی براو گذاشت که تقریباً در همان زمان بود که او تصمیم گرفت به جای ماندن در خانه‌ی دنج خود روی پشت بام ها و زباله دان ها مستقرشود و شروع به زندگی در زیر پل ها کرد و از سوارکاری به عنوان وسیله اصلی حمل و نقل خود استفاده کرد. و از آن زمان بود که شروع به خالکوبی خود کرد. خالکوبی های او تصادفی نیستند، آنها در نظر گرفته شده اند که شبیه یک اسکلت واقعی به نظر برسند. اگرچه این ممکن است برای کسی ترسناک به نظر برسد، اما چاپ غیرعادی بدن و خالکوبی او در واقع به او کمک کرده تا حرفه ای خیره کننده بسازد.او همیشه یک مهمان ویژه و مورد استقبال در فشن شوها موزیک ویدیوها و حتی فیلم های مختلف است.

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

*مکلارن

Gregory Paul Mclarenمک‌لارن (متولد 1971)، که با نام Lucky Diamond Rich لاکی دایموند ریچ شناخته می‌شود، یک هنرمند پرفورمنس نیوزیلندی، مجری خیابانی و مجری جشنواره بین‌المللی هنر است که عملش شامل بلعیدن شمشیر و شعبده بازی روی یک چرخه است. مکلارن که در نیوزلند به دنیا آمده و بدون شک خالکوبی‌شده‌ترین مرد جهان است. تمام بدن او از جمله داخل گوش هایش با خالکوبی پوشیده شده است. پلک های او نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اعتیاد او به نقاشی بدن خود از جوانی شروع شد. او ابتدا تصاویر رنگارنگی از طرح های مختلف روی پوست خود داشت، اما به دلایلی از اولین تلاش ها راضی نبود و بعدها تمام بدنش را با جوهر سیاه پوشانده بود بازهم راضی نشد او همچنان خالکوبی های سفید روی خالکوبی سیاه، رنگی روی سفید دارد. این روند بی پایان به نظر می رسد. او خود ادعا می کند که این اعتیاد بیش از 1000 ساعت طول کشیده است، او واقعاً این روند را دوست دارد و قصد ندارد ازاین کار دست بکشد.

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

*تام لپارد

Tom Leppard تام لپارد که به‌عنوان مرد پلنگی شناخته می‌شود (و به وضوح می‌توان دلیل آن را فهمید)، زندگی‌نامه‌ای کاملاً غیرطبیعی دارد. اول از همه نمی توان باور کرد که این مرد عجیب و غریب با طرح پلنگ که در سراسر بدنش دارد اکنون 81 ساله است و او یکی از سربازان ارتش بریتانیا بوده است. واقعیت زندگی او این است که او بیش از 20 سال در جزیره‌ای دورافتاده در اسکاتلند زندگی می‌کرد. خانه او یک کلبه کوچک بدون برق بود. برای اینکه بتواند زنده بماند باید حداقل هفته ای یک بار برای خرید به شهربرود و تنها وسیله حمل و نقل موجود در آنجا قایق رانی بود. اگرچه بعداً مجبور شد به مکان متمدن‌تر نقل مکان کند، اما به نظر می‌رسد تام هنوز هم پیوند خاصی با طبیعت دارد و او به سختی در جنگل‌های دور که توسط حیوانات وحشی احاطه شده‌اند زندگی می‌کند.

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

با داشتن این شغل، سیل دلار در راه است! برای کسب درآمد دلاری عجله کنید!

با داشتن این شغل، سیل دلار در راه است! برای کسب درآمد دلاری عجله کنید!

مشاهده

تبلیغ

خالکوبی

*اریک اسپراک

 اریک اسپراک، مرد مارمولک، دارای مدرک لیسانس هنر در فلسفه است. او همچنین سال‌ها پیش قبل از اینکه به چیزی که الان هست تبدیل شود  برای فوق و دکترا تلاش می‌کرد، . به سختی می توان گفت که او چگونه به این نتیجه رسیده است که بدن خود را اینگونه بهم بریزد همچنین مشخص نیست که چرا دقیقاً مارمولکی است او نه تنها خود را با تصاویر سبز خالکوبی کرده تغییرات دیگر از قبیل تیز کردن دندان دونیم کردن زبان و غیره انجام داده است که او واقعاً ترسناک به نظر می رسد.

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

خالکوبی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها