کد خبر : 80193

تجمل خیره کننده سر و وضع آناشید حسینی

تجمل خیره کننده سر و وضع آناشید حسینی

آناشید حسینی طراح لباس معروف که حواشی زیادی دوروبرش میگرده به تازگی از راز لو رفتن عکسای شخصیش پرده برداشت!!!

شایانیوز- آناشید حسینی طراح معروف و خوش چهره لباس عروسه که مدت زیادی میشه با حواشی که اطرافش میچرخه، روز به روز شهرت بیشتری به دست میاره. آناشید حسینی از زمان ازدواج با دکتر چلبیانلو که یه جنتلمن خیلی مایه دار تشریف دارن، تونسته کل جریان اینستا رو به سمت خودش برگردونه و هیچکی هم جرات نداشته باشه چیزی بهش بگه. آناشید حسینی در پی روابطی که با پسر آقای سفیر داشت و یه قمارباز حرفه ای تو ترکیه که کمتر کسی هست که نشناسش، حالا داره با این ازدواج خفنی که کرده حسابی میترکونه وخوشبختیش رو به رُخ بقیه میکشه.

آناشید خانوم الان دیگه پشتش خیلی به دکتر جانش گرمه و بعد از عمری که همه منتظر بودن دو کلام حرف ازش بشنون، بالاخره قبول کرد که با تی وی پلاس مصاحبه ای انجام بده. او در طی این مصاحبه در پاسخ به سوالی که مجری ازش میپرسه که چطور عکسای شخصیت وایرال شد؟ جوابی میده عجیب و غریب که من به فامیل و دوست و آشنا اعتماد کردم و نتیجه اش هم شد این. بنابراین به کسی اعتماد نکنین.

اما خیلی از کاربرای فضای مجازی با دیدن این ویدیو کل اینستا رو به هم ریختن و علیه آناشید و حرفایی که زده بود شروع کردن به کامنت گذاشتن. واقعیت اینه که خیلیا به آناشید اعتماد زیادی داشتن ولی به محض اینکه خانوم یهو زد تو کار رله شدن تیپای ظاهری و کلا صد و هشتاد درجه عوض شد، کلی از مردم دیگه نتونستن بشینن و به این حرفا گوش بدن و تصمیم گرفتن با جواب دادن به این خانوم نشون بدن که هر حرفی رو راحت نمیپذیرن.

a

ریخت و پاش میلیاردیِ آناشید حسینی صرفا جهت تبلیغ!

آناشید حسینی که به عنوان یه کارآفرین در حرفه خودش یعنی طراحی و دوخت لباس عروس به حساب میاد، به تازگی یه شعبه جدیدی از برندش یعنی هیبا رو توی خیابون فرشته افتتاح کرد و با کلی استقبال هم روبه رو شد.

اما نکته جالبی که درباره این افتتاحیه وجود داره، مایه تیله عجیب و غریب و باورنکردنیِ که به خاطر تبلیغ برندش که البته دیگه کسی نیست که با این حجم حواشی خانومو نشناسه، تو تهران انجام داده. از موسیقی زنده گرفته تا تزیینات آنچنانی که باور کردن چنین بریز و بپاشی اونم تو همچین اوضاع خراب چندان به مذاق مردم خوش نیومد.

 

f

g

خوشی های سوپر لاکچری آناشید حسینی!

آناشید حسینی رو شاید فقط با پیج رنگی پنگیش بشناسین و لباس عروسای جینگول مستونی که درست میکنه و بابت کللللی پول به جیب میزنه. اما ایشون در تفریحات اروپایی هم چیزی کم نداره و با استایلای خاص هالیوودیش خارج از ایران حسابی میترکونه. نکته جالبی که درباره آناشید وجود داره، اینه که به محض ارتباط گرفتن با همسر فعلیش بدون اینکه مراسم خاصی ازشون دیده بشه که بخوان این دوتا نامزد یا زن و شوهر باشن، یهو تشریف میبرن به جزایر قناری و با کلی ریخت و پاش خوشیاشونو به اشتراک میذارن.

بعدش هم که برگشتن یه عروسی گرفتن که ملکه الیزابت چنان عروسی نمیگرفت و وقتی یه بار تو استوریش سوال پرسیدن که گرونترین لباس عروسی که تابحال دوختی کدوم بوده، خانوم گفت مال خودش گرونترین بوده و چند ماهی کلی آدم درگیرش بودن. ببینین و تعریف کنین!!!

IMG_۲۰۲۲۰۹۱۶_۲۱۳۳۳۵

gg

r

rs

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها