کد خبر : 80170

چرا محمدرضا گلزار این شکلی شده؟

چرا محمدرضا گلزار این شکلی شده؟

محمدرضا گلزار که دیگه حسابی خودش رو ساخته و اندامی شاخ و ورزشی داره، اینبار تصاویری از خود منتشر کرد که وزنه ای غول داره برمیداره!

شایانیوز-  محمدرضا گلزار بازیگر جذاب و دوست داشتنی و البته سوپر استار ایرانی می باشد که خب لقب سوپراستاری رو دیگه دارن کم کم از روش برمیدارن چرا که پارسا خان پیروزفر اومده به میدون بدجور! البته که این مزاح بود و سلیقه و نظر هر کسی فرق داره اما محمدرضا گلزار با اختلاف از پرطرفدار ترین هنرمندان ایرانی محسوب می شود که واسش حسابی سر و دست میشکونن! محمدرضا گلزار تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده اما خب سیس کاریش به تلویزیون نمیخوره و انگاری آقای بازیگر تلویزیون رو در حد خودشون به همین دلیل همیشه بر روی پرده نقره ای و یا شبکه خانگی فعالیت داشته.

محمدرضا گلزار در حال حاضر چهره ای همه چی تمومه که خب پول قد کهکشانا داره، قیافه داره و به اندازه ای که خدا بهش داده بهترشم کرده، اندام و شهرت بسیار خوبی هم که داره! گفتیم اندام! محمدرضا گلزار رو شاید در فیلم ها تپلی دیده باشید اما در واقع آقای بازیگر از اون مدل سنگین ورزش کنا هستند که تصاویر بسیااار زیادی هم از خود و ترافیک عضلاتشون در اینستاگرام منتشر می کنند. در ادامه جدید ترین نمونه آن را مشاهده می کنید.

 
 

cinema.ketab.iran_1662965439_1

cinema.ketab.iran_1662965439_2

تغییرات جدید آقا رضا بعد تزریقات جدید!

محمدرضا گلزار علاوه بر اندام به چهرشم خیلی میرسه و خب همونطور که گفتیم فیس خدادادیش رو تغییراتی داده. در ادامه تصوری از محمدرضا گلزار مشاهده می کنید که با بوتاکس و تزریقات جدیدش زاویه فک رو که ظاهرا خط کش گذاشته، قسمت های دیگه چهره هم حالتی پفکی دارند!

Untitled

رُخی از محمدرضا گلزار  که همرو باهاش سوراخ کرد!

البته این اولین باری نیست که محمدرضا گلزار در این لوکیشن عکس میذاره و بارها و بارهااااا شده که گلزار خان جهت نشون دادن اعضا و جوارج خود و البته خودنمایی عکسای ژذابشون رودر این فضا به رخ هوداران کشیده اند! جالب اینجاست که همیشه هم آقای بازیگر محو افق هتسند و عکاس باشی تصویر رو به ثبت رسونده!

در ادامه یه چند تایی از هزار تا عکس محو افق آقای بازیگر مشاهده می کنید که مشخصه این رخشون رو خیلی دوست دارند.

rezagolzar_1631502087

rezagolzar_1634376764

rezagolzar_1650004651

rezagolzar_1655932685

فعالیت هایی شاخدار که محمدرضا گلزار ازشون پول درمیاره!

قطعا شنیدین که محمدرضا گلزار از پولدار ترین هنرمندان ایرانی هستش که خب بیشترشون رو هم بعد از شهرت به دست آورد.

محمدرضا گلزار شاید باورتون نشه اما به جز بازیگری، خواننده و مدلینگ حرفه ای نیز می باشد! دارنده رستورانی مجلل در خارج از کشور و همچنین جردن تهران است! نمایندگی فروشگاه زنجیره ای Go sport در فرانسه رو دریافته کرده بود! دارنده مرکز سولاریومی شاخ در دبی و ایران! و همچنین در برج سازی و بیزینس ماشین نیز فعالیت دارد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها