کد خبر : 80057

باز هم یک استوری جنجالی دیگر از بهاره رهنما

باز هم یک استوری جنجالی دیگر از بهاره رهنما

بهاره رهنما با تیپ جدیدی که زده حسابی اومده تو چشم. خانوم کلی طلا و جواهر به خودش آویزون کرده با گوشی خفنش خودنمایی می کنه!

شایانیوز- بهاره رهنما بعد از هر طلاق انگار راه و رسم زندگی ش رو عوض می کنه! خانوم بازیگر بعد از اینکه از پیمان قاسمخانی جدا شد زد تو خط اینستا گرام و شد یه بلاگر خفن و کم کم از بازیگری دور و دور تر شد تا جایی که دیگه خیلی از دهه هشتادی ها اصلاً نمی دونن که بهاره خانوم رهنما یه روزی جزو استعدادهای برتر سینما و تلویزیون بود!

بهاره بعد از اینکه با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد زد تو کار بیزینس و کلاً در حال تبلیغ هم برای کسب و کار خودش و هم برای کسب خودش و کار آرایشی همسرش بود و بخشی زیادی از معروفیت برند آرایشی امیرخسرو مدیون بهاره رهنما بود که تو رونمایی ها و مراسم های مختلف نه تنها خودش بلکه سایر بازیگران رو هم دعوت می کرد تا برای این محصولات تبلیغ کنند.

ازدواج بهاره و امیرخسرو طبق پیش بینی ها خیلی دوام نداشت و این زوج سال گذشته از هم جدا شدند بهاره بعد از جدایی موسسه فرهنگی تاسیس کرد و زد تو کار آموزشگاه و البته تدریس. البته خانوم بازیگر همچنان در عرصه اینستاگرام و بلاری فعال و پرکار است و حالا بعد از تقریب به یک دهه حضور کمرنگ در عرصه بازیگری گویا نیم نگاهی هم به این عرصه دارد.

تیپ تازه بهاره رهنما با انگشتر غول و یک کیلو طلا

بهاره بعد از جدایی از امیرخسرو یک تغییر مهم دیگر هم داشت که مربوط به ظاهر خانوم بازیگر میشه. بهاره که زمانی خیلی پایبند به حجاب نبود و پوشش معمولی داشت حالا از یک طرف خیلی حجاب سفت و سختی داره و از یک طرف خیلی غلیظ آرایش می کنه کلاً پارادوکس داره! خانم البته به تازگی یک قدم به جلو برداشته علاوه بر آرایش تند کلی هم انگشتر و طلا به خودش آویزون کرده و البته با آیفون 13 پرومکسش انگار خواسته خودی نشون بده!

unknown_305792370_173503011899228_667455501156053987_n

تیپ تازه خانوم رهنما با واکنش کاربران پیجش هم روبرو شد که باهم برخی از اون ها رو از نظر می گذرونیم:

- به خدا نصف وزنش که بالاس بخاطرع گردنبند و انگشتراشه.اخع چه خبره

- سادگی چشه که اینهمه اویزون میکنی دوست عزیز بخدا این حرکتا سمبل اسفند دود کنا و نقره فروشاس اه یکم شیک باش

- اناشید ول داد این شد اناشید

جمعه گردی بهاره رهنما و زن اسبق سیامک!

بهاره رهنما چه زمانی که همسر امیرخسرو بود و چه حالا که جدا شده همیشه جمعه ها سعی می کرد بره گردش و تفریح حالا این جمعه هم خانوم دوتا همراه پایه پیدا کردن و رفتن باهم جمعه گردی. یکی از همراه های بهاره دخترش پریا بود که انگار از فرنگ برگشته موندی شده ایران دیگری اما طناز خانوم هادیان همسر سابق سیامک انصاری بود.

1325378_149

 
کمی از طناز براتون بگم خانم هادیا لیسانس معماری و همچنین برنامه نویسی کامپیوتر دارند و به واسطه یه دوست مشترک با سیامک انصاری آشنا می شن و در نهایت این دو نفر سال 91 باهم ازدواج می کنند. اما این زندگی بدون داشتن فرزندی در سال 1397 به جدایی ختم شد.

اما پریا خانوم دختر عزیز بهاره رهنما و پیمان....

پریا برخلاف مامانش اصلاً اهل فضای مجازی و اینستاگرام و خودنمایی کردن نیست و تمام عشقش موسیقیه. خانوم خانوما که گویا بعد از چند سال اقامت و تحصیل تو فرانسه به ایران برگشته به تازگی یه ویدیو از کارش تو اینستاگرام منتشر کرد. البته نوازندگی پریا خانوم خیلی به دل هواداراش نشست و کاربرا اومدن گفتن انگار دختر بهاره رهنما داره ووووزلا می زنه!

خانواده بهاره رهنما هر نفرشون یه وَرن!

از پریا که گفتیم شاید بد نباشه با سایر اعضای خانواده بهاره رهنما هم آشنا بشید. خوبه که بدونید بدونین تو خونواده ایشون آقایون و خانومای اسم و رسم دار کم نیس که بهاره خانوم در شرایط مختلف ازشون رونمایی میکنه و واسشون کلاس میذاره طبق طبق! تصور کنین بعد از این همه سال بهاره خانوم تازه تو پیجش تولد خواهر جانشُ تبریک گفت که مدت ها بود شک و شبهه در زمینه ارتباط میون این دو نفر تو فضای مجازی مطرح شده بود.

مریم رهنما که از میکاپ آرتیستای خفن واسه سلبریتیا و به گفته بهاره خانوم آرایشگر جهانیه، حسابی واسه خودش برو و بیایی داره که بیا و ببین! البته نباید از برادر خان پرفسور بهاره خانوم هم غافل شد که خانوم حسابی بالا بالاش میکنه!

unknown_305937120_114382951401011_7606803520778212135_n

f

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها