کد خبر : 80055

دعوای میترا ابراهیمی با بهاره رهنما بالا گرفت

 دعوای میترا ابراهیمی با بهاره رهنما بالا گرفت

میترا ابراهیمی زن دوم پیمان قاسم خانی که اخیرا یه شاخ اینستا به حساب میاد حالا مدتیه با عکسهای عاشقانه در پی جلب توجه است.

به گزارش زنهار؛  پیمان قاسم خانی نویسنده حرفه ای و محبوب کمدی در ایرانه که به تازگی حسابی داره با خانومش حاشیه میسازه و شده یه ترند بامزه واسه اینستابازه. زنِ پیمان قاسم خانی، میترا ابراهیمی که از اولین باری که ازش رونمایی شد همه در تعجب بودن که چطور یه همچین خانوم جوونی با آقای نویسنده ازدواج کرده. البته بعدا که مشخص شد زنِ پیمان قاسم خانی خودش یه روانشناسه و گویا خیلی هم معروفه دیگه کاملا پی بردن که خانوم دکتر با آگاهی انتخاب کرده مثلا! میترا خانوم حالا با کلی ادا اصول یه پیج خیلی پر و پیمون راه انداخته که داره کلی طرفدار هم پیدا میکنه و از خیلیا زده جلو تو شهرت!

پیمان قاسم خانی چند وقت پیش یه عکس جدیدی با همسر خیلی خیلی جوونش منتشر کرد که حسابی همه رو شوک کرد. خانوم ابراهیمی که از وقتی با پیمان خان ازدواج کرده، کلا فازشو برگردونده و هیچ کاری به کار کسی نداره و همیشه بدون میکاپ به میدون میاد تا بگه چندان اختلاف سنی با آقاشون نداره. زنِ پیمان قاسم خانی با استایلای ساده و ظاهر ساده ترش کلی فیس و افاده میاد واسه شوهرش و اینطوری که معلومه خیلی خوب تونسته تو دل پیمان خان جا باز کنه که حسابی با هم خوشن و پیج خانوم دکتر پر شده از فوتوهای خیلی عشقولانه شون!

میترا ابراهیمی که مدتی میشه حسابی با همه سلبریتیا ارتباط پیدا کرده در حد تیم ملی و داره هر طوری که میتونه از آقاشون دل میبره تا بتونه این روابطش رو هم بیشتر کنه و یه جورایی حسابی بزنه رو دست هر چی مایه داره.

این خانوم دکتر که با ظاهر بچه گونه اش از دید کاربرا جای دختر پیمانه، حالا بدجوری داره پول پارو میکنه از سلبریتیا و خانومی که چندان آشنا نبود، حالا یه لایو که میذاره کل اینستا واسش خبردار وایمیستن و حتی با استایلای خفن و بترکونش به طرز خیلی خفنی نشون میده که میتونه یه مدل بسیار پر و پیمون بشه در حد لالیگا و با انتشار یه عکسش رفت تو لیست سلبریتیای آسانسوری!

q

 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها