کد خبر : 79774

عکس/ آن روی دیگر شهربانو منصوریان با کاپشن صد میلیونی اش!

عکس/ آن روی دیگر شهربانو منصوریان با کاپشن صد میلیونی اش!

شهربانو منصوریان ووشوکار نامدار ایرانی است که بیشتر او را در میدان مبارزه دیده ایم.

به گزارش وقت صبح، حال عکسی از شهربانو منصوریان منتشر شده که او به همراه همسرش فرزندش را در آغوش گرفته و لحظه‌ای احساسی را خلق کرده است.

شهربانو منصوریان با کاپشن صد میلیونی‌اش احساساتی شده بود.

 

نکته جالب این عکس کاپشن شهربانو منصوریان است که از برند بسیار گران قیمت لویی ویتون انتخاب شده که طبق تحقیق ما در بازار بین المللی به قیمت ۳۳۷۵ دلار آمریکا چیزی معادل بیش از ۱۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

شهربانو منصوریان با کاپشن صد میلیونی‌اش احساساتی شده است.

البته ممکن است این لباس اصل نباشد!

 
 

انتقاد شهربانو منصوریان از محرومیت ۲۰ ماهه‌اش

ملی‌پوش نام آشنای تیم ملی ووشوی بانوان ایران، به محرومیت ۲۰ ماهه‌اش واکنش نشان داد.

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد محرومیت ۲۰ ماهه‌ای که توسط فدراسیون ووشوی ایران برای او در نظر گرفته شده است، گفت: فکر کنم در ورزش ووشو من نفر بیستم یا سی‌ام باشم که این اتفاق برایش افتاده است.

افراد دیگری هم بوده‌اند که در مقابل این اقدامات سکوت کرده و به هر دلیلی نمی‌توانستند یا نخواستند حرف بزنند. با این‌وجود من اعتراض کردم چون معتقدم حق‌خوری شده بود.

او مدعی شد: مریم هاشمی دوپینگ کرده بود و با خواهر من بازی کرد که حقش خورده شد. متاسفانه هاشمی بدون انتخابی کشوری وارد اردوی تیم ملی و انتخابی درون اردویی شد.

سه راند با خواهر من مبارزه کرد که قبول نکردند و دوباره یک تک راند مسابقه گذاشتند تا او انتخاب شد. حتی ما (الهه و شهربانو) را هم نگذاشتند در سالن باشیم تا مبارزه خواهرم سهیلا را ببینیم، ما دو خواهر را از سالن بیرون کردند و ما از گوشه در بازی خواهرم را دیدیم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی ووشو، با انتقاد از اقدامات فدراسیون، ادامه داد: من حرف حق زده‌ام که بنده را به کمیته انضباطی برده‌اند، منی که ۱۰ مدال بین‌المللی در سطح جهان و آسیا دارم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها