کد خبر : 79752

استایل و آرایش عجیب نگین معتضدی همه را شوکه کرد

استایل و آرایش عجیب نگین معتضدی همه را شوکه کرد

نگین معتضدی بازیگر خوش چهره و فرفروی ایرانی می باشد که همیشه تریپی اروپایی داره اما اینبار نقشی کاملا متفاوت بازی کرد!

به گزارش زنهار،  نگین معتضدی از بازیگرای مشهور اما بسیار کمرنگ سینما و تلویزیونه که بیشتر خانوم بازیگر رو در جعبه جادویی دیدم تا گرده نقره ای.

نگین معتضدی رو شاید چندان با اسم و رسمش نشناسید اما چهره خانوم خانوما گویای همه چیز هست و قطعا به یاد میاریدش.

نگین معتضدی از جمله هنرمندای بسیااار کم حاشیست که طرفداران بسیاری هم داره اما از اتفاقات عجیبی که برای نگین خانوم افتاد این بود که معمولا تعداد فالوورای بازیگران به خصوص خانوما رو به صعوده اما برای این چهره سقوط داشت و یه دو هزار نفری آنفالوش کردن!!

23

 

00

 

نگین معتضدی در عرصه بازیگری بسیار کمرنگ شده و همانند خیلی از خانومای دیگه هم نیست که تا کم کار میشن فورا میرن سراغ اینیستاگرام و صفحشون رو پررر میکنن از عکسای جورواجور، بلکه اتفاقا در تین فضا هم معقولانه عکس و فیلم میذاره و علاقه ای به دیده شدن و رو بورس بودن از این طریق نداره. این بازیگر دهه شصتی حالا یا خودش نخواسته چندان پر کار باشه و یا پیشنهاد کاری نداشته که خلاصه کارنامه کاری خیلی سنگینی نداره!

اما از جذابیتای ظاهری نگین معتضدی موهاش هستش که البته خانوم خانوما هم بیشتر اوقات سعی داره تا این آیتم جذاب رو نشون بده و خودنمایی داشته باشه. از دیگر موارد زیبای خدادادیه نگین معتضدی میشه به چشمای رنگیش اشاره کرد که در سینمای ایران داشتن چشمای رنگی به نوعی امتیاز مثبت حسابی میشه تا زودتر مشهور بشه و بره بالا اما انگاری نگین معتضدی چنین نشد! در ادامه تصاو.یر جالب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده توشون داره داد میزنه!!

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها