کد خبر : 79493

هدیه بازوند صاحب زیباترین خنده در بین بازیگران زن + عکس

هدیه بازوند صاحب زیباترین خنده در بین بازیگران زن + عکس

هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ با یه مَن پروتز و ژل تو اینستا حسابی جولون میده و تازگیا هم تولد خانوم بود که با رفیق گریل شدش جشن گرفت.

شایانیوز- هدیه بازوند از بازیگران دوست داشتنی و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید  اون رو به اسم نشناسین، ولی اگه سریال پرمخاطب "نون خ" رو دیده باشین قطعا با نقش روژان در این سریال ارتباط خوبی برقرار کردین. هدیه بازوند بازیگر این نقش با به رخ کشیدن توانایی های بی نظیر خود تحت نظارت سعید آقاخانی تونست حسابی واسه خودش اسم در کنه و نظر اهالی سینما رو متوجه خود کنه. هدیه بازوند از زمان مطرح شدن در سینما و تلویزیون تو اینستا هم شروع به فعالیتای ریز و درشت کرده که دل خیلی از کاربرا رو با خودش برده.

چند روز پیش هم تولد هدیه خانوم بود و به همین واسطه یه کیک کوچولو با رفیق فابش که میگه مثل خواهرمه گرفته بود و حسابی جلو دوربین با فرمای مختلفی که به خودش میگرفت طرفدار جمع میکرد. البته نباید از این موضوع غافل شد که رفیقِ خانوم به قدری چیتان پیتان کرده و خفن مَفن بود، که اصلا هدیه خانوم به چشم نیومد و انگار نه انگار که تولدش بود. هدیه بازوند با یه تیپ ساده و همون میکاپای همیشگیش فوتو انداخته، در حالی که دوست جونش با یه فیس برنز کرده به طوری که انگار تو فر گریل شده باشه، چش همه رو به سمت خودش برگردوند.

 

 

وقتی هدیه بازوند کاربرا رو محو خنده هاش میکنه!

هدیه بازوند از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به این داره که مدام تو چشم باشه، ولی با تم های مختلف که بقیه بازیگرا ازش دوری میکنن. مثلا خیلی از سلبریتیا دوست دارن مدام دندونای لمینت کردشونُ به رخ بقیه بکشن، واسه همین هم مدام در حال غش غش خنده ان. این در حالیه که هدیه خانوم کلا دوست داره تو عکساش فرم یخ طوری به خودش بگیره و بگه من خیییییلی خفنم!

اما بعضی اوقات که خانوم از خودش فیلم یا عکسی منتشر میکنه در حال خنده، یهو میبینین که طرفدارای خانوم عین مورد و ملخ میریزن تو پیجشُ همش از خنده های خانوم تعریف میکنن و ازش میخوان که همیشه بخنده و اینقد عبوس نباشه!

qw

پروتزایی که از کادرِ فیس هدیه بازوند زده بیرون!

هدیه بازوند از همون روز اولی که با سریال نون خ وارد تلویزیون شد، نظر مثبت خیلیا رو به سمت خودش جلب کرد. چون در کنار بازی خوبش، فیس بسیار خوبی داشت و این موضوع باعث شد که نظر کاربرای فضای مجازی رو هم به سمت خودش جلب کنه که ببینن بللللله! خانوم غرق در عمل های زیبایی بوده و با این همه کار غیرممکنه کسی جذاب نشه مثل ایشون.

هدیه خانوم با تزریق گونه و زاویه فکی که ساخته واسه خودش یه مثلثی ساخته رو صورتش که کلا انگاری انسان نیست و با دستگاه تراش صورتشُ تراشیدن که اینقد صاف و صوفه و خصوصا در نون خ که مجبور بود چندان میکاپ خاصی انجام نده بیشتر هم این زاویه سازیا به چشم میاد!

s

sa

i

اشک ریزون هدیه بازوند واسه یه تیکه گوشت!

هدیه بازوند متولد 27 مراد 1366 در بندرعباس، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد. در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد، می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

هدیه خانوم در تعریف یکی از خاطراتش تو نون خ گفت که هر وقت سرِ صحنه میخواستیم غذا بخوریم، خانوم فریده سپاه منصور گوشت های خورشتش رو برای من میذاشت، چون هر وقت گوشت نبود تو پشت صحنه من گریه میکردم. البته این شکمو بودن هدیه بازوند در بخش هایی از سریال هم بسیار مشخصه و برخی دنبال کنندگان هم این پرخوری تو سریال رو عجیب دونستن.

df

q

g

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها