کد خبر : 78044

حمله پرسپولیسی ها به صفحه این استقلالی

حمله پرسپولیسی ها به صفحه این استقلالی

حرف های عضو هیئت مدیره استقلال واکنش تند هواداران پرسپولیس را در بر داشت.

به گارش خبرورزشی، محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و بازیکن سابق این تیم در یک برنامه تلویزیونی حرف های عجیبی را مطرح کرد. وی درباره اینکه آیا جذب سعید صادقی بازیکن گل‌گهر منتفی شده است، اظهار داشت: سعی می‌کنیم بازیکنان باکیفیت را به خدمت بگیریم و نقاط ضعف تیم را با بازیکنان ایرانی پوشش دهیم. ما تیم استقلالیم و تیم ملی نیستیم که برای سهمیه حضور در جام جهانی قول بدهیم.

مومنی در پاسخ به این سؤال که تیم‌های دیگر چنین قولی می‌دهند، تاکید کرد: حتما این قول را داده‌اند.

همین صحبت های عضو هیئت مدیره استقلال ، جنجال تازه ای به پا کرد و خیلی ها نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

ابتدا فدراسیون فوتبال در دفاع از سرمربی تیم ملی و تصمیماتش طی بیانیه ای از مومنی خواست تا مدارک و مستنداتش را در این خصوص به کمیته اخلاق ارائه کند و بعد از آن هم نوبت به هواداران پرسپولیس رسید تا علیه مومنی موضع بگیرند.

هواداران پرسپولیس با حمله به صفحه این عضو هیئت مدیره استقلال و در واکنش به حرف های او در خصوص وعده ملی پوش شدن پرسپولیس به سعید صادقی ، معتقد بودند، اگر سرمربی پرسپولیس و یا مدیران باشگاه قدرتی داشتند که در انتخاب اسکوچیچ نقش داشته باشند،کاری می کردند تا ستاره ای مثل ترابی در تیم ملی بازی کند و نیمکت نشین نباشد.

عده دیگری از هواداران پرسپولیس هم این صحبت های مومنی را به دلیل ناکامی استقلال در جذب سعید صادقی و تحت فشار بودن مدیران استقلال به خاطر عملکرد خوب پرسپولیس در نقل و انتقالات ، می دانستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها