کد خبر : 77493

ترس گزینه های هدایت استقلال از یک مساله و عقب نشینی

ترس گزینه های هدایت استقلال از یک مساله و عقب نشینی

شرایط استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی به چالش کشیده شده و این تیم در تمام هفته گذشته به‌دنبال پیدا کردن سرمربی جدید برای خود بود.

به گزارش ایران ورزشی، قطعاً کاندیداهای ایرانی اشراف بیشتری نسبت به وضعیت استقلال و بازیکنان این تیم دارند اما به همان اندازه دردسرهایشان هم فراتر است چون هواداران استقلال پس از نتایج خیلی خوبی که همراه با فرهاد مجیدی گرفتند حالا دیگر حاضر نیستند هر کسی را به‌عنوان سرمربی قبول کنند و دلشان می‌خواهد چهره‌‌ای روی نیمکت بنشیند که توانایی ادامه دادن سیر صعودی مجیدی را داشته باشد.

اتفاقاً همین مسأله از جمله مواردی است که باعث نگرانی چند نفر از چهره‌های مورد نظر باشگاه برای هدایت استقلال شده است و آنها از فضایی که پس از متحمل شدن اولین ناکامی و شکسته شدن رکورد شکست‌ناپذیری استقلال برایشان در فضای مجازی ایجاد می‌شود، واهمه دارند. این مربیان اهمیت سرمربیگری در استقلال را بخوبی درک می‌کنند ولی در عین حال می‌دانند ناکام شدن در این تیم چه لطمه کاری بزرگی به آنها می‌زند به همین دلیل ترجیح می‌دهند بسیار محتاطانه با این قضیه برخورد کنند و کاری نکنند که تمام فضای مجازی زیر نظر هواداران استقلال به عرصه‌ای برای تقابل با آنها بدل شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها