کد خبر : 76687

هواداران استقلال به دنبال جام طلایی

هواداران استقلال به دنبال جام طلایی

استقلال در آستانه قهرمانی بدون باخت است و اگر دو بازی آتی را نیز بدون شکست تمام کند، اولین تیم در تاریخ لیگ برتر لقب خواهد گرفت که بدون قهرمانی موفق به کسب جام شده است.

به گزارش ایران ورزشی، بعد از مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر، هواداران این باشگاه خواستار اهدای جام طلایی به باشگاه محبوب خود شدند و در فضای مجازی این مطالبه را مطرح کردند که اگر تیم‌شان بدون باخت قهرمان شود، باید جام متفاوتی از سوی سازمان لیگ به استقلال اهدا شود اما سازمان لیگ برنامه‌ای برای اهدای جام متفاوت یا به قول هواداران استقلال جام طلایی به این باشگاه ندارد.

در همین راستا مسئولان سازمان لیگ تأکید کرده‌اند که در آیین‌نامه سازمان لیگ هرگز به این موضوع اشاره نشده که اگر باشگاهی بدون شکست در طول فصل موفق به کسب قهرمانی شد، جام متفاوتی به این باشگاه اهدا شود. به این ترتیب ماجرای اهدای جام زرین یا طلایی به استقلال نیز منتفی خواهد بود و همان جامی که سازمان لیگ برای قهرمانی تیم‌ها در نظر می‌گیرد به باشگاه استقلال داده می‌شود. لازم به ذکر است که آخرین جام قهرمانی استقلال در فصل دوازدهم به دست آمد که فرهاد مجیدی در آن فصل بازیکن استقلال بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها