کد خبر : 76645

مذاکره با استقلال یا بازار گرمی برای دیگر تیم ها؟

مذاکره با استقلال یا بازار گرمی برای دیگر تیم ها؟

طبق قوانین فیفا همه تیم‌های باشگاهی می‌توانند یک ماه قبل از خاتمه رقابت‌های لیگ برتر یا هر سطحی که در آن حضور دارند، مذاکرات ابتدایی خود با مدیران برنامه‌های بازیکنانی که برای فصل آینده مدنظرشان هستند را آغاز کنند.

به گزارش ایران ورزشی، قاعده‌ای که البته در هیچ کجای دنیا رعایت نمی‌شود و بارها شاهد انتشار خبر و حتی عکس مذاکره میان مقامات تیم‌های مطرح اروپایی با بازیکنان صاحبنام رقیب به فاصله چند ماه مانده به پایان فصل بوده‌ایم.

این مسأله در رابطه با فوتبال ایران هم صادق بوده و کاملاً بدیهی است تمام تیم‌های لیگ برتری در هفته‌های پایانی فصل به‌دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده هستند؛ بویژه تیم‌هایی که مشکلی با سرمربی خود ندارند و دلشان می‌خواهد با همین کادرفنی در فصل آینده نیز جلو بروند.

پیرامون ماجراهای اخیر شایعاتی در رابطه با گفت‌و‌گو‌های غیر رسمی با چند بازیکن برای پیوستن به استقلال در فصل آینده مطرح شده و حالا مشخص نیست این نفرات خودشان برای بازارگرمی چنین فضایی را ایجاد کرده‌اند یا اینکه واقعاً اتفاقاتی در شرف وقوع است؟

قطعاً اگر فرهاد مجیدی بخواهد در استقلال بماند تا الان باید فهرستی از بازیکنان داخلی مدنظر خود را برای فصل آینده فراهم کرده باشد ولی باید دید بحث مذاکره با این نفرات از چه زمانی جدی می‌شود و استقلالی‌ها با چه سیاستی سراغ چهره‌های مذکور خواهند رفت.

حتی اگر مذاکرات غیر رسمی برای تقویت استقلال بر اساس فهرست مجیدی آغاز هم شده باشد باز نمی‌توان تا اواخر خرداد ماه قضیه را جدی و قطعی دانست چون قطعاً نام نفرات حاضر در لیست مذکور با توجه به بازیکنانی که احتمالاً از استقلال جدا می‌شوند، تغییر خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها