کد خبر : 76626

مذاکره با مهم ترین گزینه نقل و انتقالاتی استقلال آغاز شد + عکس

مذاکره با مهم ترین گزینه نقل و انتقالاتی استقلال آغاز شد + عکس

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال برای نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک هافبک خلاق است.

به گزارش خبرورزشی، طی یکی دو روز اخیر خبرهایی در خصوص مذاکره استقلال با محمد نادری و کاوه رضایی منتشر شد.

۲ بازیکن سابق استقلال با توجه به پایان کارشان در لیگ بلژیک و ترکیه قرار است به لیگ برتر ایران بازگردند و به همین دلیل مدیران استقلال با این دو بازیکن به توافق اولیه رسیده اند.

اما فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد با توجه به تیمی که در اختیار دارد قصد ندارد تا نقل و انتقالات شلوغی را در تابستان برای تیمش تدارک ببیند مگر آنکه جدایی غیرمنتظره یک بازیکن منجر چاره‌ای برای سرمربی استقلال باقی نگذارد.

آغاز مذاکرات استقلال با مهم ترین گزینه داخلی نقل و انتقالات/ اصرار مجیدی به جذب بازیکن مورد علاقه اش

با این حال یکی از نقاط ضعف تیم مجیدی نداشتن یک هافبک خلاق در میانه زمین است. جایی که تقریبا شکل بازی بازیکنان استقلال تا حدود زیادی شبیه به هم است. بنا بر این مجیدی برای این پست به دنبال جذب یک بازیکن تکنیکی و البته با مهارت ویژه در گلسازی است.

گزینه مورد نظر سرمربی استقلال برای این پست سعید صادقی هافبک گل گهر سیرجان است. بازیکنی که تابستان فصل قبل هم از استقلال پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا به حضورش در این پست ادامه بدهد.

گفته می‌شود صادقی اصلی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی استقلال در میان بازیکنان داخلی است و مدیران این باشگاه با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن مذاکرات خود را برای جذب او آغاز کرده اند.

باید منتظر ماند و دید صادقی به پیشنهاد استقلالی ها چه پاسخی خواهد داد. بازیکنی که گفته می‌شود در لیست خرید یحیی گل محمدی هم قرار دارد. صادقی در این فصل با ۱۳ پاس گل در رده اول گلسازترین بازیکنان لیگ برتر قرار دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها