کد خبر : 76536

نمی خواهند فرهاد رکورد بزند

نمی خواهند فرهاد رکورد بزند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: این روزها عده ای با به راه انداختن شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال می خواهند در همین چند هفته هم به استقلال ضربه بزنند.

به گزارش خبرورزشی، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی، در رابطه با قهرمانی تیم استقلال و حاشیه‌های روزهای اخیر درباره جدایی سرمربی این تیم در پایان فصل اظهاراتی را مطرح کرد.

بازیکن اسبق استقلال در ارتباط با قهرمانی این تیم گفت: «جا دارد این قهرمانی را به همه طرفداران تیم استقلال تبریک بگویم. همچنین باید به همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه هم تبریک گفت که امسال با کمترین حاشیه و بیشترین امتیاز و رکورد ها توانستند به این مهم دست پیدا کنند».

وی ادامه داد: «به دست آوردن این قهرمانی باعث شد خیلی مسائل طی سال‌های اخیر ثابت شود. هر چقدر ما در این باره حرف می زدیم و می گفتیم ولی کسی به آن توجه نمی کرد. استقلال در سال‌های گذشته هم مستحق قهرمانی بود اما به هر دلیلی برای این تیم سنگ اندازی می کشد تا به قهرمانی نرسد. اما شکر خدا در این فصل با آرامشی که از سویی کادر مدیریتی ایجاد شده بود کادرفنی با فکر راحت به مسائل فنی پرداخت و بازیکنان هم تلاش شان را کردند تا بهترین نتایج برای استقلال رقم بخورد».

کاپیتان اسبق استقلال درباره شایعات مربوط به جدایی احتمالی سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: «اگر صحبتی در این باره مطرح می شد حتماً در رسانه های اماراتی هم به آن می پرداختند ولی متاسفانه این حرفها فقط در داخل مطرح می‌شود».

دشمنان استقلال این بار مجیدی را هدف گرفته اند/ نمی خواهند فرهاد رکورد بزند

وی افزود: «فرهاد مجیدی در شروع این فصل تعدادی جوان جویای نام را به استقلال آورد و با تکیه بر توانایی و انگیزه آنها توانست یک تیم فوق العاده خوب را بسازد. تیمی که امروز می بینیم به هیچ حریفی باج نمی دهد. پس چطور ممکن است در چنین شرایطی تیمش را رها کند و برود؟ متاسفانه این قبیل شایعات از سوی کسانی ساخته و پرداخته می‌شود که دوست دارند حتی در این چند مسابقه آخر هم به استقلال ضربه بزنند».

بیانی ادامه داد: «آنهایی که نباختن استقلال در این فصل برای شان سنگین تمام شده می خواهند تحت هر شرایطی و از یک طریقی استقلال را به حاشیه ببرند تا این تیم نتواند کارش را با قدرت و اقتدار تمام کند. اما قطعاً فرهاد مجیدی و بازیکنانش به این حرف‌ها توجهی نخواهند کرد».

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: «اعضای تیم استقلال باید بدون توجه به تمام حاشیه ها و شایعات درباره سرمربی شان فقط به فکر حضور پرقدرت در سه مسابقه آخر باشند تا با رکورد نباختن و بیشترین امتیاز لیگ را به پایان برسانند».

وی در پایان گفت: «بازیکن فوتبال نسبت به مسائل ریز و درشت مربوط به سرمربی تیمش حساس است. این بار کسانی که می‌خواستند به استقلال ضربه بزنند فرهاد مجیدی را نشانه گرفتنه اند ولی مجیدی ثابت کرده با این مسایل از مسیرش منحرف نمی شود».

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها