کد خبر : 76220

فقط و فقط این تیم می تواند فرهاد مجیدی را از نیمکت استقلال جدا کند

فقط و فقط این تیم می تواند فرهاد مجیدی را از نیمکت استقلال جدا کند

این روزها در سایت های خبری از پیشنهاد یک تیم به فرهاد مجیدی خبر داده اند.

نخستین بار ایران ورزشی بود که از تمایل یک تیم متمول صنعتی در یکی از شهرستان ها به فرهاد مجیدی خبر داد. 

آوازه فرهاد مجیدی حالا در فوتبال ایران با نتایجی که با استقلال گرفته است به میزانی رسیده که هر تیمی راحت به او اعتماد می کند و فرهاد مجیدی با تکیه بر دانش تئوریکی که در طول سال های قبل از ورود به مربیگری کسب کرد، توانسته استقلال را پس از سال ها به مدعی قهرمانی تبدیل کند.

فرهاد مجیدی پیش از این هم در میان استقلالی ها محبوب ترین چهره پس از ناصر حجازی به حساب می آمد و حالا می تواند با قهرمانی در لیگ بیست و یکم محبوبیت خود را دو چندان کند. در این شرایط جدایی فرهاد مجیدی از استقلال به یک شوخی بیشتر می ماند. نه اینکه تمایل آن تیم یا حتی پیشنهاد دادن به فرهاد مجیدی کذب باشد، بلکه فرهاد مجیدی به نظر کسی نمی آید که با پیشنهاد مالی بتوان او را از نیمکت استقلال جدا کرد.

فرهاد مجیدی حتی در مقاطعی که از استقلال کنار گذاشته شد، هدایت تیمی را قبول نکرد تا فرصت دوباره هدایت استقلال برایش پیش بیاید. 

با این وصف نوار عشق فرهاد به مجیدی به استقلال را فقط یک تیم می تواند پاره کند و آن تیم ملی فوتبال ایران است. اگر روزی فرهاد مجیدی به گزینه ای برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان تبدیل شود قطعا با کمال میل خواهد پذیرفت چرا که بالاترین افتخار برای یک مربی هدایت تیم ملی کشورش در میادین بین المللی خواهد بود.

فرهاد مجیدی که اکنون در اوایل راه مربیگری خود قرار دارد و خوش درخشیده است، نشان داده که لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی را در زمانی که موقعش باشد دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها