کد خبر : 75972

درجا زدن گلزن استقلال در بد موقع ترین مقطع لیگ

درجا زدن گلزن استقلال در بد موقع ترین مقطع لیگ

شاید اگر کوین یامگا در هفته‌های اخیر برای استقلال گل زده بود اکنون وضعیت بهتری در جدول گلزنان لیگ برتر داشت اما یامگا پنج بازی است گلی برای استقلال به ثمر نرسانده‌ است.

به گزارش ایران ورزشی، آماری که از مهاجم فرانسوی استقلال به جا مانده یک ناکامی 480 دقیقه‌ای را نشان می‌دهد که 120 دقیقه آن متعلق به بازی با نساجی در جام حذفی است.

یامگا اما تا بازی با گل‌گهر سیرجان برای استقلال گلزن بود و نمایش تحسین برانگیزی در خط آتش تیمش داشت اما در هفته‌های اخیر چندان در موقعیت گلزنی قرار نگرفته و بازیکنان حریف نیز با حساسیت بیشتری در قیاس با نیم فصل اول عملکرد او را زیر نظر دارند. افت محسوس در خط حمله استقلال البته تنها یامگا را شامل نمی‌شود.

استقلال در پنج بازی اخیر 3 گل به ثمر رسانده که این وضعیت نشان می‌دهد آبی‌ها در فاز هجومی خود با اشکالاتی مواجه‌اند و نمی‌توانند مانند هفته‌هایی که در اوج قرار داشتند، ایجاد موقعیت کنند و دروازه حریف را به مخاطره بیندازند. با این حال انتظار است که یامگا با توجه به سوابقی که در استقلال از خود به جا گذاشته، باز هم در قامت گلزن اول این تیم برخاسته و دوباره برای آبی‌ها گل بزند. استقلال پنج بازی تا پایان لیگ فرصت دارد و یامگا حتی می‌تواند یا یک هت تریک خود را به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برساند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها