کد خبر : 75517

خروجی پرسپولیس خیلی وقت است که قصد رفتن دارد!

خروجی پرسپولیس خیلی وقت است که قصد رفتن دارد!

شاید خیلی‌ها فکر کنند اسدی به تازگی تصمیم به جدایی گرفته ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که رضا از چند ماه قبل تصمیمش را برای رفتن از پرسپولیس گرفته بود و این موضوع را در قالب یک استوری هم منتشر کرد.

به گزارش خبرورزشی، رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس با عقد قراردادی ۲ ساله و با یک مبلغ بالا با  باشگاه بوریرام به توافق رسیده و قرار است بعد از پایان این فصل و بازی‌های پرسپولیس راهی تایلند شود. اسدی که بعد از جدایی احمد نوراللهی در تابستان امسال و با کلی سر و صدا به پرسپولیس آمد، شروع خوبی در پرسپولیس داشت و در اولین بازی اش برای این تیم هم موفق شد پاس گل بدهد.

اسدی در اولین دیدار لیگ امسال هم موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند ولی بعد از گذشت چند بازی شرایط به طور کلی برای این بازیکن عوض شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. نیمکت نشینی‌های متوالی و فشار زیادی که از سوی هواداران روی این بازیکن وجود داشت، از رضا یک بازیکن معمولی و ذخیره ساخت و خودش هم روحیه لازم را برای بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس نداشت. با این وجود در چند بازی آخر و قبل از تعطیلات عید، دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید و عملکرد خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. همین موضوع باعث شد تا شایعه تمدید قرارداد با اسدی راه بیفتد و خیلی‌ها فکر کنند رضا برای فصل آینده هم در پرسپولیس باقی می‌ماند. شایعه ای که تبدیل به واقعیت نشد و اسدی به اولین جدا شده پرسپولیس برای فصل آینده تبدیل شد.

شاید خیلی‌ها فکر کنند اسدی به تازگی تصمیم به جدایی گرفته ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که رضا از چند ماه قبل تصمیمش را برای رفتن از پرسپولیس گرفته بود و این موضوع را در قالب یک استوری هم منتشر کرد. البته این بدان معنا نیست که اسدی از چند ماه پیش با این تیم تایلندی توافق کرده بود. اسدی در بازی برگشت مقابل فولاد یکی از تعویض‌های پرسپولیس در دقایق پایانی  بود که در دقیقه ۹۲ وارد زمین شد تا در دو دقیقه پایانی از وقت‌های اضافی به حفظ توپ بپردازد و در خط حمله بازی کند.

شماره ۸ پرسپولیس چند ماه پیش تصمیمش را برای جدایی گرفته بود/ اسدی به نزدیکانش گفته بود هر اتفاقی رخ می داد من فحش می خوردم!

هافبک گران‌قیمت پرسپولیس که با سر و صدای فراوان در تابستان به پرسپولیس آمد در اولین استارت خود روی ارسال عمقی میلاد سرلک با مدافع آخر فولاد تک به تک شد اما به طرز عجیبی نتوانست روی توپ کنترل داشته باشد و خستگی مفرط او سوژه کاربران مجازی شد.

همین امر باعث واکنش رضا اسدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام شد. او درباره انتقاد از نمایش یک دقیقه‌ای خود در جدال با فولاد خوزستان اعلام کرد: «نیم فصل به خاطر عشق به تیمم با توهین و سکوت گذشت؛ چهار ماه بیشتر نمونده». در واقع بعد از انتقادها و فحاشی‌هایی که به این بازیکن شد، اسدی تصمیمش را برای جدایی گرفت و حتی به نزدیکانش هم این موضوع را اعلام کرده بود.

رضا اسدی در این خصوص به نزدیکانش گفته بود: «فشار زیادی روی من وجود دارد و هر اتفاقی که رخ می‌دهد، به من فحش می‌دهند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها