کد خبر : 75006

ترس کادرفنی پرسپولیس در مورد وحدت هنانوف درست بود /عذرخواهی جالب هنانوف

ترس کادرفنی پرسپولیس در مورد وحدت هنانوف درست بود /عذرخواهی جالب هنانوف

وحدت هنانوف مدافع جوان تاجیک در بازی‌هایی که طی نیم فصل دوم برای پرسپولیس به میدان رفت نمایش قابل قبولی داشت تا جایی که او فیکس شده و برای پست دیگر و انتخاب زوجش کادر فنی از بین سیدجلال، فرجی و نعمتی به‌صورت چرخشی استفاده می‌کرد تا جایی که به دربی رسیدیم و هنانوف آماده، نیمکت‌نشین شد.

به گزارش ایران ورزشی، این مدافع در بازی با هوادار هم روی نیمکت نشست اما به جهت مقابله با سرعت حمله‌وران آلومینیوم در این بازی حذفی فیکس شد که نمایش فاجعه باری داشت و بدترین و ضعیف‌ترین نمایش را ارائه داد.

بعد از دربی برای بسیاری از هواداران پرسپولیس این سؤال پیش آمد که چرا هنانوف بازی نکرد و نعمتی و فرجی که متزلزل نشان دادند به میدان رفتند که جواب کادر فنی این بود: وحدت فضای این بازی بزرگ را نمی‌شناخت و ممکن بود با اشتباهات احتمالی‌اش برای تیم مشکلات عمده‌ای بسازد. بعد از بازی با آلومینیوم و نمایش فاجعه بار وحدت مشخص شد چرا کادر فنی این بازیکن را در دربی میدان نداده و اینجا حق با آنها بوده است.

تصور کنید هنانوف این اشتباهات را در دربی مرتکب می‌شد. آن وقت چه فاجعه‌ای پیش می‌آمد؟ با این بازی البته بعید است در شش مسابقه باقیمانده از فصل بار دیگر وحدت را در زمین ببینیم و او هم کنار منوچهر تا بازی آخر باید تماشاگر دیدارهای پرسپولیس باشد.

عذرخواهی جالب هنانوف

وحدت هنانوف مدافع میانی تاجیکی که در بازی با استقلال و هوادار نیمکت نشین شده بود در مصاف حذفی مقابل آلومینیوم فیکس شد اما با اشتباهات کشنده‌اش پرسپولیس را نابود کرد. هنانوف که گل اول را به نوعی تقدیم حریف کرد در گل سوم یکی از مقصران اصلی بود و یک اشتباه بزرگ دیگر هم کرد و خوش‌شانس بود که آن پنالتی گل نشد. هنانوف که مقصر اصلی این شکست بود بعد از حذف تیمش با انتشار یک استوری از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. این مدافع نوشت: «از همه هوادارا، مربی‌ها و بازیکن‌ها عذرخواهی می‌کنم. امروز روز بد من بود. هر کس هر چی دوست داره به من بگه. واقعاً شرمنده همتونم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها