کد خبر : 74956

قاب لو رفته از چهره متفاوت بهنام بانی در گذشته / راز موفقیت بهنام بانی + عکس

قاب لو رفته از چهره متفاوت بهنام بانی در گذشته / راز موفقیت بهنام بانی + عکس

عکسی از دوران جوانتری بهنام بانی را مشاهده می کنید که چهره اش با امروز تفاوت بسیار زیادی دارد.

بهنام بانی یکی از معروفترین خواننده های این روزهای کشورمان است. بهنام بانی در اینستاگرام نیز بیش از 3 میلیون فالوئر دارد که رقم بسیار بالایی است. بهنام بانی به شدت علاقمند فوتبال است. دوره شروع شهرت بهنام بانی به سال 96 بازمی گردد که در میان مردم شناخته شد. بهنام بانی در سال های گذشته همواره یکی از شلوغ ترین کنسرت ها را داشته است.

عکس دوران جوانی بهنام بانی

بهنام بانی را همه با چهره امروزی او می شناسیم. عکس زیر به تازگی در شبکه های اجتماعی از دوران نوجوانی بهنام بانی منتشر شده است که با چهره کنونی او تفاوت زیادی دارد.

عکس نوجوانی بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی در 11 مهر ماه 1366 در دامغان به دنیا آمد و هم اکنون 34 ساله است. بهنام بانی در ردیف هنرمندان تحصیل کرده به حساب می آید و مدرک مهندسی عمران دارد. او آموزش موسیقی را از کودکی آغاز کرد و علاوه بر خوانندگی، به نواختن سازهای گیتار و پیانو نیز تسلط دارد. بهنام بانی در دوران نوجوانی نزد استادان مجربی همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام در ادامه از سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت.

بهنام بانی فعالیت جدی خود در زمینه موسیقی را از سال 1392 آغاز کرد و تقریبا پس از 4 سال به شهرت رسید. 

مادر بهنام بانی در کنسرت پسرش

 

پدر بهنام بانی اولین معلم موسیقی او

بهنام بانی از همان دوران کودکی فضای موسیقایی آشنا بود. چرا که پدرش نوازنده آکاردئون است و بهنام اولین آموزش های موسیقی را زیر نظر پدرش آغاز کرد. هر چند او سازهای دیگری همچون گیتار و پیانو را برای ادامه کار برگزید اما می توان گفت که اولین معلم موسیقی او پدرش بوده است.

بهنام بانی در کنار پدرش

بهنام بانی فوتبالی دوآتشه

بهنام بانی شاید فیزیک مناسبی برای فوتبال نداشته باشد اما این مساله باعث نشده او دور فوتبال بازی کردن را خط بکشد. بهنام بانی چه در فوتبال و چه در فوتسال در تیم های مختلف هنرمندان حضور دارد و از نظر طرفداری هم یک استقلالی دو آتشه است. بهنام بانی گلزن قهاری هم هست و همیشه بعد از گلزنی شادی گل های جالبی هم از خودش به نمایش می گذارد.

بهنام بانی در حال فوتبال

پرش بهنام بانی روی صحنه

بهنام بانی یک حرکت منحصر به فرد برای خودش در اجرای روی صحنه دارد و آن هم پرش هماهنگ خود و اعضای گروهش است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ورود بهنام بانی به عرصه بازیگری

استفاده از شهرت هنرمندان و فوتبالیست ها در سینما یکی از تکنیک هایی است که برخی از کارگردانان برای بیشتر دیده شدن فیلم هایشان انتخاب می کنند. بهنام بانی نیز برای بازی در سینما مورد توجه سعید سهیلی قرار گرفت و اولین فیلم خود را بازی کرد.

بهنام بانی در سومین قسمت فیلم گشت ارشاد در نقش خودش حضور پیدا کرد. گشت ارشاد ۳ فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی است که در سال ۱۴۰۰ به نمایش درآمد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های گشت ارشاد (۱۳۹۰) و گشت ارشاد ۲ (۱۳۹۵) به‌شمار می‌رود و در آن پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند. میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا از گروه بازیگران فیلم هستند.

حسن و عطا بعد از چند سال از آمریکا برمی‌گردند و به دنبال ماشین عباس آقا می‌روند که آن را به شخصی به نام پیکان که بهنام بانی نقش آنرا ایفا می‌کند کرایه دادند و از آن می‌دزدند و بعد که با اون آشنا می‌شوند او به دنبال خوانندگی است که عطا و حسن به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرای وی به او کمک می‌کنند که درگیر اتفاقاتی نیز می‌شوند.

گریم بهنام بانی در فیلم گشت ارشاد 3

بهنام بانی و حامد برادران

اگر دنبال کننده کارهای صوتی بهنام بانی بوده باشید حتما یک نام دیگر را در کارهای منتشر شده رسمی او دیده اید. حامد برادران نامی است که در فضای موسیقی ایران با نام بهنام بانی پیوند خورده است. حامد برادران تنظیم کننده اغلب کارهای بهنام بانی و آهنگساز بسیاری کارهای او است. حامد برادران متولد 23 خرداد 1370 است و از سال 1386 به طور جدی در زمینه موسیقی فعالیت می کند. او سابقه سرپرستی ارکستر محمدرضا گلزار را نیز بر عهده داشته است. وی فعالیت حرفه ای خودرا از سال 1386 آغاز کرد و با خواننده‌های پاپ از جمله: بهنام بانی، سینا شعبانخانی، محمد علیزاده، خشایار اعتمادی، محمدرضا گلزار، علیرضا طلیسچی، بهنام صفوی، شهاب رمضان، مهدی احمدوند، میثم ابراهیمی، سامان جلیلی همکاری داشته است.

بهنام بانی و حامد برادران

بهنام بانی هنرمند بدون حاشیه

برخلاف برخی چهره های هنری که پس از رسیدن به شهرت راه حاشیه سازی و زندگی پرحاشیه را در پیش می گیرند، بهنام بانی باوجود شهرت و محبوبیت زیاد، زندگی آرام و حرفه ای را در پیش گرفته است. بهنام بانی جوانی اهل خانواده است و پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده اش حضور پررنگی در صفحه اینستاگرام او دارند که نشانگر عشق این خواننده به خانواده اش است. همین مساله زندگی به دور از حاشیه یکی از عوامل تداوم موفقیت های بهنام بانی در عرصه هنری به حساب می آید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها