کد خبر : 74801

عکس های برانکو را جمع کردند؟

عکس های برانکو را جمع کردند؟

آیا عکس‌ها وخاطرات قهرمانی قرمزها در دوران حضور برانکو از ویترین ورزشگاه کاظمی جمع شده است؟

به گزارش فوتبالی، یکی از رسانه‌های ورزشی امروز در خبری مدعی شد که با دستور کادر فنی پرسپولیس و برای پاک کردن تمام خاطرات و اتفاقات گذشته، عکس‌های برانکو و تیم زمان برانکو و البته برخی پیشکسوتان و تیم‌های سال‌های قبل از ورزشگاه شهید کاظمی جمع شد تا عملا دیگر خاطره‌ای از دوران پیش از یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید کاظمی نباشد.

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس ضمن رد این خبر به خبرنگار فوتبالی گفت: " این موضوع اصلا صحت ندارد و کادرفنی همچین درخواستی از مدیران باشگاه و یا مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی نداشته است. یحیی همواره روابط بسیار خوبی با برانکو داشت و برانکو هم همیشه از او به عنوان یک شاگرد خوب یاد می‌کند، دلیلی ندارد که تاریخ این باشگاه از ویترین ورزشگاه کاظمی جمع شود."

سال‌های برانکو، بخش درخشانی از تاریخ پرسپولیس است. این مربی، بهترین پرسپولیس همه ادوار لیگ برتر را ساخت و دستاوردهایی را تجربه کرد که پیش از این، شبیه خواب و خیال به نظر می‌رسیدند. تیمی که یک دهه از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ می‌گذشت، سه دوره پیاپی حاکم مطلق فوتبال ایران شد و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و رقم زدن قهرمانی دوگانه داخلی، ابهت باشگاه را از همیشه بیشتر کرد. برانکو با پرسپولیس دو سوپرجام را هم فتح کرد. 

هیچ‌کس فراموش نمی‌کند که برانکو چطور با نظم و سختکوشی، این تیم خارق‌العاده را ساخت و حتی در روزهای محرومیت از نقل و انتقالات، تسلیم نشد و پرسپولیس را با پنجره بسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند. موضوعی که می‌تواند مرور آن الگوی خوبی برای یحیی، کادرفنی و تیم بی روحیه این روزهای پرسپولیس باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها