کد خبر : 74410

باشگاه گل گهر جواب استقلال را داد

باشگاه گل گهر جواب استقلال را داد

باشگاه گل‌گهر در واکنش به انتقاد استقلال از امیر قلعه‌نویی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزش چندانی ندارد».

به گزارش خبرگزاری دانشجو، به دنبال انتقاد باشگاه استقلال از قلعه‌نویی، باشگاه گل‌گهر در مقام پاسخگویی برآمد و نوشت:

صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، سرمربی محترم گل‌گهر سیرجان در جواب سوال خبرنگاری برای یک مصاحبه نوروزی بوده است و اصلا عجیب نیست که ایشان به عنوان اسطوره باشگاه استقلال و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر و استقلال پاسخ سوال را بدهند. این پاسخ هم بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط باشگاه مربوطه در سامانه کدال انجام شده است و موضوع پنهانی نیست. امیدواریم تمام این مصاحبه مورد توجه قرار بگیرد و دیگر وجوه مثبت آن نیز دیده شود. قطعا باشگاه گل‌گهر از انتشار ریز هزینه‌ها و قرارداد کادر تمام تیم‌های لیگ برتر استقبال می‌کند و مشکلی با این موضوع ندارد.

در فصل گذشته و جاری اتفاقات عجیبی برای باشگاه گل‌گهر رخ داده است و بارها مربیان و اعضای مدیریتی دیگر تیم‌ها به خود حق داده‌اند که در مورد تیم فوتبال گل‌گهر صحبت کنند که گاهی مصداق تهمت و توهین بوده‌اند یا رفتارهایی نشان داده‌اند که نقض مقررات یک مسابقه فوتبال بوده است اما باشگاه گل‌گهر با بزرگ منشی و پایبندی به اخلاق و اصول حرفه‌ای از کنار آن گذشته است و این تصور در باشگاه گل‌گهر وجود دارد که موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزش چندانی ندارد»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها