کد خبر : 74202

هشدار یحیی به مدافع پرسپولیس

هشدار یحیی به مدافع پرسپولیس

شنیده‌ها از تمرینات پرسپولیس حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی به مدافع تاجیک خودش هشدار داده است که خطای بی‌خودی در دربی انجام ندهد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع ارزان قیمت و تاجیکستانی را به خدمت گرفت. یکی از تاجیک‌های پرسپولیس، وحدت هنانوف ۲۱ ساله است که قابلیت بازی در پست دفاع مرکزی و حتی هافبک دفاعی را دارد. ابتدا به نظر می‌رسید وحدت برای رسیدن به ترکیب کار بسیار سختی با وجود ترافیک مدافعان در پرسپولیس داشته باشد. سیدجلال حسینی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و علیرضا ابراهیمی چهار دفاع وسط تخصصی قرمزها بودند و این موضوع چالشی جدی را برای مدافع جویای نام پرسپولیس رقم می‌زد اما این بازیکن در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس چهره پرتلاش و با صلابتی از خود نشان داد تا تبدیل به مهره قابل اعتماد یحیی گل محمدی در مرکز خط دفاع این تیم شود.

سرمربی پرسپولیس که خودش در زمان بازی مدافعی خونسرد و بازیساز محسوب می‌شد و علاقه زیادی به بازیسازی از عقب زمین داشت به واسطه همین ویژگی‌ها طرفدار سبک بازی وحدت هنانوف شده است. گل‌محمدی علاقه زیادی به سبک بازی وحدت هنانوف دارد اما این مدافع جوان بیش از اندازه روی بازیکنان حریف خطا می‌کند و به قول فوتبالی‌ها به حریف ایستگاهی می‌دهد. بنابراین با توجه به قدرت سرزنی بازیکنان استقلال و آوراژ قدی بالای شاگردان فرهاد مجیدی، سرمربی پرسپولیس اصلا دوست ندارد به آبی‌ها ضربه کاشته بدهد.

البته یحیی گل محمدی روی سرعت و توانایی دفاعی وحدت هنانوف در دربی حساب باز کرده است. با این وجود یحیی گل محمدی نگران خطاهای خطرناک هنانوف است. سرمربی پرسپولیس به خوبی از توانایی مهدی مهدی پور شاگرد سابق خودش و فرمانده خط میانی استقلال در ارسال‌های مواج با خبر است و اصلا دوست ندارد به این بازیکن و آبی‌ها ایستگاهی بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها