کد خبر : 7368

داغ ترین شایعه های نقل و انتقالات نیم فصل تا ظهر امروز

داغ ترین شایعه های نقل و انتقالات نیم فصل تا ظهر امروز

ورزش سه: 16 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، در کنار تمرین و برنامه ریزی فنی با تمام وجود مشغول تقویت تیم برای نیم فصل دوم رقابت های این فصل هستند.

مهمترین شنیده های نقل و انتقالات تا ظهر امروز به این شرح است:

12:00: گفته می شود مسئولان باشگاه نساجی در صدد هستند تا جواد نکونام را به عنوان سرمربی برگردانند.

11:45: باشگاه ذوب آهن به دنبال جذب گادوین منشا است اما پرسپولیس در شرایطی او را به اصفهان می فرستد که محمدرضا حسینی را جذب کند و منصوریان با این موضوع مخالف است.(تسنیم)

11:30: باشگاه ذوب آهن به صورت جدی با محمدرضا خلعتبری وارد مذاکره شده و شاید با قراردادی 1.5 ساله بازیکن سابقش را از پدیده به خدمت بگیرد.

11:16: یحیی گل محمدی اعلام کرده بازیکنان متوسط و جوان در این برهه زمان گرهی از کار تیمش باز نمی کند و از فردا فعالیت هایش را در حوزه نقل و انتقالات آغاز خواهد کرد.

10:40: جانشین منشا کیست؟ این یکی از هیجان انگیز ترین سوالات فصل نقل و انتقالات است. یک گزینه کروات به نام یوری بودیمیر ممکن است نزدیک ترین جایگزین او باشد. البته پرسپولیس مهاجمان دیگری را هم زیر نظر دارد.

10:28: احتمال دارد سیداحمد موسوی مدافع چپ تیم ماشین سازی تبریز به صورت قرضی راهی تراکتورسازی تبریز شود.

10:05: باشگاه استقلال با مامه تیام مهاجم سنگالی مذاکره کرده اما او تمایلی به بازگشت ندارد.

 

 

 

10:00: امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه گادوین منشا را نمی خواهد.(رادیو تهران)

09:35: شاهین عباسیان مدافع راست پرسپولیس که در فهرست جداشدگان نیم فصل دوم قرار دارد، ممکن است به تیم نساجی ملحق شود.

09:06: امیرمیر بزرگی بازیکن تیم پارس جنوبی جم با آلومینیوم اراک به توافق رسیده، اما پارس هنوز رضایتنامه وی را صادر نکرده است.

09:00: یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم گادوین منشا و سیدحسین حسینی را می خواهد. (تسنیم) یحیی در این باره به ایسنا گفته است:«در خصوص منشا و حسینی نیز من صحبتی با باشگاه نداشته‌ام و تازه فردا فهرستم را به باشگاه می‌دهم.»

08:20: باشگاه ذوب آهن سیدمحمد حسینی را به هیچ تیمی نخواهد داد. سپاهان جدی ترین مشتری حسینی است.

8:00: باشگاه تراکتورسازی ممکن است یک بازیکن سرشناس خارجی دیگر را به جمع نفرات خود اضافه کند. تراکتور با استخدام کوین کنستانت ملی پوش سابق گینه مهم ترین نقل و انتقال فصل را در این مقطع زمانی به نام خود کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها